Skip to main content

SuperWifi 2 paired-not-synced

• August 10, 2026
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Na de recente BOX12 update moet ik steeds na ongeveer 7 dagen mijn modem opnieuw opstarten om de 4 bedraad aangesloten superwifi2 punten weer de status sync te geven en we binnen gezin weer fatsoenlijk signaal hebben.

Maanden tot een jaar geleden heb ik deze ellende ook gemeld, een afdoende oplossing ontbreekt.

Inmiddels, met een werkende tussen periode, heb ik dus al een flinke tijd last van een niet werkend produkt.

Waar kan ik een verzoek tot compensatie maandelijkse kosten indienen?

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 10, 2026

Zou het niet handiger zijn om alles factory reset te geven, modem en ook sw punten en dan stapsgewijs de installatie te doen? Je zou ook nog kunnen bellen met de klanten service en vragen om een wifi monteur. Je hoeft dan niet maanden hiermee bezig te zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 10, 2026

Zou het niet handiger zijn om alles factory reset te geven, modem en ook sw punten en dan stapsgewijs de installatie te doen? Je zou ook nog kunnen bellen met de klanten service en vragen om een wifi monteur. Je hoeft dan niet maanden hiermee bezig te zijn.

@kevster bedankt voor je advies. Het punt dat ik wil maken is dat het superslecht is voor een bedrijf als KPN dat men niet met enige compensatie komt.