Skip to main content
Antwoord

SuperWifi 2 punt blijft rood lampje krijgen als ik hem draadloos plaats

• May 31, 2025
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Vandaag een (zwarte) wifipunt binnengekregen. Deze geïnstalleerd met de installatie hulp. Lampje brand groen, maar ik zie het niet terug in mijnmodem van kpn( online) Zodra ik de modemkabel eruit haal omdat hij ergens anders zou staan, wordt het lampje rood.

Geen idee wat ik nu nog meer zou moeten doen, Ook de app van kpn  ( kpn thuis en mijn kpn kopje wifi beheren) werkt niet meer

Sinds kpn in februarie een update heeft uitgevoerd werkt er niets meer. Kpn wil dat ik alles terug zet naar de fabrieks instellingen met het gevolg dat ik alles kwijt ben en alles weer opnieuw moet koppelen.

Beetje vreemd dat kpn besluit om de modem een update te geven en de mensen moeten zich er maar meer redden.

Hopelijk is hier iemand op de lijn die mij kan helpen, anders voel ik mij genoodzaakt om mijn abonnement te beeindigen, want dit is dweilen met de kraan open en kpn is niet thuis……..

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@tineke67 . Welkom hier.

Heb je al een kijkje genomen in onze kennisbank?  Misschien is dit artikel handig voor jou:

Als je de SW koppelt (bekabeld) is het belangrijk om deze (nadat je 'm herstart hebt) minstens een half uur aangesloten laat.  Daarna kun je loskoppelen en zou ie de verbinding draadloos moeten werken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 31, 2025

Beste ​@tineke67 , welk merk modem heb je met welke firmware en welke firmware heeft het wifipunt?

• Auteur
  • Helper
  • May 31, 2025

Ik heb de box 12.

Van firmware heb ik geen verstand Ik heb een oude witte wifi punt en een nieuwe zwarte

Maar verder is het voor mij abracadabra.

Waar kan ik het vinden???

• Auteur
  • Helper
  • May 31, 2025

V12.C.24.05.08, dit stond in mijnmodem bij de box 12

SW1.C.24.13.06 dit staat bij de witte wifipunt

Bij de zwarte staat niets????

• Auteur
  • Helper
  • June 2, 2025

Dit schiet dus ook niet op, wordt een vraag gesteld, geef er antwoord op en dan is het stil………….

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 2, 2025

Beste ​@tineke67 dit forum is geen online real-time chatdienst en helpdesk van KPN.

Hier helpen klanten elkaar onder toezicht van een moderatieteam en die laatsten springen waar nodig bij.

Dus gewoon even geduld hebben tot er iemand reageert.

Wil je een snelle(re) reactie, kun je bellen via 0800 0402, gebeld worden, Facebook of X gebruiken.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 3, 2025

Hoi ​@tineke67 . Welkom hier.

Heb je al een kijkje genomen in onze kennisbank?  Misschien is dit artikel handig voor jou:

Als je de SW koppelt (bekabeld) is het belangrijk om deze (nadat je 'm herstart hebt) minstens een half uur aangesloten laat.  Daarna kun je loskoppelen en zou ie de verbinding draadloos moeten werken