Skip to main content
Vraag

SuperWifi 2 punten zijn verdwenen in het V10 overzicht

• June 10, 2025
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

HEt ging een weekje goed nu weer een probleem met de beide superwifi punten. Zij staan plotseling niet meer in het overzicht van de V10. Als ik wil inloggen zie ik in de V10 afbeelding een knipperend rood bolletje. Druk ik daarop dan verschijnt een mededeling dat er met beide wifipunten geen contact kan worden gemaakt.

Vervolgens zie ik wel in andere software (laptop en smartphone) datde superwifipunten wel wifi uitzenden.

Wat is hier aan de hand?

Nog geen hard reboot uitgevoerd (stekker 220 eruit na 10 seconden erin). Alles werkt wel dus maar ik heb een probleem geen idee wat dat zou kunnen zijn. Ook de firmware is de nieuwste. Spontaan contact verloren met de V10 lijkt het…...wie heeft een idee?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@Marcthin! Vreemd, al komen we dit wel eens tegen helaas. Fijn dat de punten wel werken. Ziet de interface er zo bij jou uit?

Je zou dan eens op opnieuw laden kunnen drukken. Ben je in de gelegenheid om dat te testen? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • June 12, 2025

Ha Remco,

Eergisteren heb ik het huisnetwerkt opnieuw opgestart en ziedaar de wifipunten zijn weer zichtbaar inclusief de applicaties die daaraan gekoppeld zijn. Helemaal vergeten hier te melden. Kan wat mij betreft een slotje op.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Top! Gelukkig was het dan van korte duur :-) . Mocht ik toch nog wat kunnen doen laat het dan weten!