Skip to main content
Vraag

SuperWifi 2 valt van de standaard

• May 19, 2025
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

rfflangen
Helper
Forum|alt.badge.img

Superwifi 2 valt af en toe de verbinding weg. Bleek achteraf dat de ronde schijf van de standaard af valt. Dus maakt geen goede contact. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 19, 2025

Dan heb je de voetsteun niet goed gemonteerd, even demonteren en weer monteren volgens de handleiding ​@rfflangen 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Snap inderdaad dat dit dan niet zo praktisch is ​@rfflangen. Ik zou mij willen aansluiten bij het advies van Jan en nog even de montage van de beugel nalopen. Ik hoor graag of het gelukt is! 

rfflangen
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 22, 2025

Nee, het is niet gelukt! Wel als ik de schijf in drukt en vast houdt. Hij word nu ondersteund door een HDMI kabel aan de bovenkant van de schijf (Super Wifi 2.0). Zonder ondersteuning valt het om.

Ten tweede, in het verleden is door een monteur een extra Super Wifi 2.0 (3e) op zolder aangesloten. Op de 1e verdieping een extra kastje naast een Interactieve kastje. Extra kastje met een aantal netwerkkabels.

Dit kastje zal wel geen functie hebben vanwege het wegvallen van de 3e Super Wifi. Het kost alleen maar stroom en teveel kabels achter de TV. 

Plus dat de verbinding van de interactieve kastje naar de TV erg traag is en internet geen heeft.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 22, 2025

Beste ​@rfflangen zo, zie onderstaand, hoort de superwifi te staan:

Een netwerkkabel kan de wifi niet omver duwen en de stroomaansluiting ook niet als je deze een beetje draait. 

Ik begrijp echt niet waarom die van jou niet kan staan.

Kun je eens een foto plaatsen zoals jou wifipunt nu ‘staat"?

rfflangen
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 22, 2025

Zonder ondersteuning valt het toch om! Zit niet stevig op de standaard. Morgenmiddag komt er een monteur naar kijken.

Leen59
Wijsgeer
  • May 22, 2025

Is het schroefje aan de onderkant wel aangedraaid? Daar zit bij levering een plakkertje overheen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Zonder ondersteuning valt het toch om! Zit niet stevig op de standaard. Morgenmiddag komt er een monteur naar kijken.

Dan hoop ik dat de monteur snel de problemen kan verhelpen!