Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi blijft rood na loshalen kabel en verplaatsen van het apparaat

• January 13, 2026
  • 1 reactie
  • 7 keer bekeken

Ik heb een schone installatie gedaan nadat ik mijn wifi versterkers niet werkend kreeg. Alle stappen zoals door KPN beschreven netjes doorlopen (incl. reset van versterkers en experia 10A box) maar helaas. Na stap 6 (aansluiting wifi versterker op modem middels thernetkabel) brand de wifiversterker groen. Maar als ik de ethernetkabel erna (lange tijd aangesloten te zijn) eruit haal om deze te verplaatsen gaat deze opnieuw op ROOD. Alles geprobeerd. Ik wordt hier mega gefrustreerd van. Niets lijkt te werken. Meerdere pogingen ondernomen

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Bas Rupert, welkom op onze community!

Wat balen dat je Superwifi punt niet goed verbonden wil blijven! Ik heb een paar handige topics en artikelen hierover. Neem ze vooral even door om te kijken of je ergens een stap gemist hebt.
Als je er daarmee niet uit komt kun je ook even met ons bellen. Dan kijken we op afstand even mee. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken.

Je modem heeft een software update gehad | KPN

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

Hoi ​@Bas Rupert, welkom op onze community!

Wat balen dat je Superwifi punt niet goed verbonden wil blijven! Ik heb een paar handige topics en artikelen hierover. Neem ze vooral even door om te kijken of je ergens een stap gemist hebt.
Als je er daarmee niet uit komt kun je ook even met ons bellen. Dan kijken we op afstand even mee. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken.

Je modem heeft een software update gehad | KPN