Skip to main content
Vraag

SuperWifi configureren: KPN App geeft aan dat ik niet verbonden ben met mijn thuisnetwerk

• March 24, 2026
  • 0 reacties
  • 14 keer bekeken

Robbietobbie
Helper
Forum|alt.badge.img

Nadat ik vanmiddag het hele Wifi netwerk (Box 12 KPN als router en 3 super wifi punten, bedraad) opnieuw heb opgezet (alle punten gereset naar factory default eerst), was het me eindelijk gelukt om het mesh netwerk min of meer werkend te krijgen ( min of meer omdat het overspringen van het ene punt naar het punt met een betere ontvangst (nu juist de bedoeling van Mesh) nog steeds prut is met deze KPN hardware). Onderstaande info uit de browser admin console laat dit zien.

Echter weet nu mijn KPN App op mijn telefoon mij doodleuk te melden dat ik niet verbonden ben met mijn eigen wifi netwerk. Als ik hierop zoek, zie ik dat dit wel vaker voorkomt. Wat moet ik hiermee en wie kan dit voor mij oplossen? Ben er wel een beetje klaar mee, dat geneuzel met deze Mickey Mouse hardware (spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn Netgear Orbi Mesh niet heb overgezet naar nieuwe Orbi hardware). Maar omdat ik nu eenmaal zo dom ben geweest die "super wifi" te kopen in plaats van te huren, hoop ik wel dat er iemand hier (KPN medewerker liefst) mijn situatie neer kan leggen bij de juiste technische afdeling om dit op te lossen?