Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi punt blijft zichtbaar in de Mijn KPN app, ook als deze uitgeschakeld is

• February 4, 2026
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Via mijnkpn app zie ik mijn wifi netwerk. Ik heb drie superwifi punten. Ik bemerk dat een superwifi punt gewoon zichtbaar blijft ook als deze niet werkt, zelf als de stekker er uit is.

Hoe kan ik dan via de app zien of een superwifi werkt of niet en wat het probleem is.

Bij de oude app zag je wel hoe de verbindings-kwaliteit was van een superwifi punt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Serflat, welkom op de community. Als je de stekker van een SuperWifi punt uit het stopcontact haalt kan je 'm inderdaad nog zien in de MijnKPN app of het modem (mijnmodem.kpn) zelf. In de app kan je de bewuste SuperWifi aantikken en dan staat erbij dat deze offline is. In het modem zal dat SW-punt rood zijn. 

Zie je wel staan dat dat SW-punt offline is als de stekker er uit is?

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2026

Hoi ​@Serflat, welkom op de community. Als je de stekker van een SuperWifi punt uit het stopcontact haalt kan je 'm inderdaad nog zien in de MijnKPN app of het modem (mijnmodem.kpn) zelf. In de app kan je de bewuste SuperWifi aantikken en dan staat erbij dat deze offline is. In het modem zal dat SW-punt rood zijn. 

Zie je wel staan dat dat SW-punt offline is als de stekker er uit is?