Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi punt knippert groen na herinstallatie en rood na update

• October 27, 2025
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi Ik heb Experiabox v10 en 2 superwifi punten. Een bekabeld aangesloten en de ander (boven) draadloos. Dit werkte allemaal zonder problemen echter na de update recentelijk van modem wil de draadloze Wifiversterker niet meer connecteren. Hij blijft groen knipperen.

• Vervolgens opnieuw opgestart, geen succes
  • Bekabeld aangesloten op modem, groen. Terugplaatsen oude plek helaas rood
  • Harde reset, opnieuw geïnstalleerd en bekabeld op modem groen, terugplaatsen oude plek rood!
  • WPS knoppen geprobeerd modem en wifipunt ook geen oplossing

Ik heb alles geprobeerd en geen idee meer wat het kan zijn? Nieuwe experiabox? nieuwe superwifi versterker?

Overigens hapert mijn KPN TV ook telkens. Beeld blijft hangen maar geluid gaat gewoon door. Ik vermoed dat dit ander probleem is met nieuwe KPN TV BO box. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Akkie71666, welkom op onze community. Er is net een vrij uitgebreide update geweest. Een van de belangrijkere dingen is dat wifi nu weer ingeschakeld is op de V10 maar deze kan storen met het eerste superwifi punt wat vaak te dicthtbij staat. Voorheen moest dat namelijk omdat wifi op de V10 uit stond. Een oplossing kan dus al zijn die een stukje verder weg te zetten.

Verder zijn er nog wat andere dingen die je kunt proberen:

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 29, 2025

Hoi ​@Akkie71666, welkom op onze community. Er is net een vrij uitgebreide update geweest. Een van de belangrijkere dingen is dat wifi nu weer ingeschakeld is op de V10 maar deze kan storen met het eerste superwifi punt wat vaak te dicthtbij staat. Voorheen moest dat namelijk omdat wifi op de V10 uit stond. Een oplossing kan dus al zijn die een stukje verder weg te zetten.

Verder zijn er nog wat andere dingen die je kunt proberen:

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 30, 2025

Helaas bieden alle opties geen oplossing. Bekabeld geen probleem echter draadloos lukt nergens meer in huis. Alles opties getest. Terugbelverzoek is ook hele speurtocht op de website. Ik baal wel van dit soort updates en dan de moeilijke bereikbaarheid…

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dit kan een lastige zijn, dat snap ik. Het moet wel op te lossen zijn.  Is het nog gelukt een belafspraak te maken? Dat kan via deze pagina