Skip to main content
Antwoord

SuperWifi punten (3 stuks) blijven snel groen knipperen

• May 30, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Sinds vandaag knipperen ineens alle drie mijn superwif punten. 1 is bedraad aangesloten op het modem en de 2 andere onbedraad. Normaal als ik een probleem met de wifi had was een simpele reset ( uit en weer aan) voldoende. Nu lijkt echter niet te helpen. Zelfs als ik een wifi volledig reset op de manier die hier ook op het forum wordt aangegeven, blijft het punt daarna snel grien knipperen. Zit er behoorlijk mee in mijn maag, want alles hier in huis werkt via de wifi. Please help !!!!!

Beste antwoord door SimpleSaimun

Gebeld met de helpdesk (08000402) en die hebben mij perfect geholpen. De persoon die ik aan de lijn zij dat hij al de hele week met hetzelfde probleem bezig was. Oplossing was het resetten van het modem ( dus niet alleen uit en weer aan,  maar de resetknop ingedrukthouden totdat het modem zelf herstart.) Vervolgens konden de wifipunten wel koppelen met het modem. Als ze snel groen knipperen kunnen ze niet koppelen. Enige nadeel is dat ik nu alles opnieuw moet instellen, maar dat gaat vast ook wel weer lukken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 31, 2025

Gebeld met de helpdesk (08000402) en die hebben mij perfect geholpen. De persoon die ik aan de lijn zij dat hij al de hele week met hetzelfde probleem bezig was. Oplossing was het resetten van het modem ( dus niet alleen uit en weer aan,  maar de resetknop ingedrukthouden totdat het modem zelf herstart.) Vervolgens konden de wifipunten wel koppelen met het modem. Als ze snel groen knipperen kunnen ze niet koppelen. Enige nadeel is dat ik nu alles opnieuw moet instellen, maar dat gaat vast ook wel weer lukken

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@SimpleSaimun, welkom op onze community! Wat fijn dat het gelukt is met mijn collega's! Bedankt voor je terugkoppeling ook.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!