Skip to main content
Beantwoord

superwifi punten verliezen regelmatig verbinding

• March 13, 2024
  • 10 reacties
  • 189 keer bekeken

Ik heb 2 superwifi 1 punten (1 is primair) de firmware is 1.00.22. Daarnaast heb ik 3 superwifi 2 punten de firmware daarvan is 3.00.31. Contact tussen de wifi punten valt zeer regelmatig weg. Wat kan ik hier aan doen?

Ik heb een Experiabox V10

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Kjelberg-2,

Ik wil je aanraden om eens een ‘schone installatie’ van de SuperWifi punten uit te voeren, zie het volgende artikel voor de uitleg hoe je dit doet: 

Ik wil je wel even op het hart drukken dat je bij stap 6 écht even geduld moet hebben. Laat elk SuperWifi punt minstens 10 minuten groen branden, voordat je met de volgende aan de slag gaat. Anders kan het proces alsnog mislukken 😬 Geduld is een schone zaak zegmaar!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 13, 2024

Met maar liefst 5 wifipunten moet je toch wel een gigantisch huis hebben maar dat terzijde. Heb je ze al een keer gereset?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 14, 2024

Al diverse keren

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 14, 2024

Is het gewoon niet te veel allemaal? Zitten ze elkaar niet in de weg? Waarom heb je er zoveel?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 15, 2024

Hi @Kjelberg-2,

Ik wil je aanraden om eens een ‘schone installatie’ van de SuperWifi punten uit te voeren, zie het volgende artikel voor de uitleg hoe je dit doet: 

Ik wil je wel even op het hart drukken dat je bij stap 6 écht even geduld moet hebben. Laat elk SuperWifi punt minstens 10 minuten groen branden, voordat je met de volgende aan de slag gaat. Anders kan het proces alsnog mislukken 😬 Geduld is een schone zaak zegmaar!

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • March 15, 2024

Is de wifi op de V10 modem wèl uit @Kjelberg-2 , dat is o.a. een voorwaarde voor het goed functioneren van de KPN wifipunten?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2024

ja de wifi op de V10 is uit

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Heb je je ook al kunnen buigen over het opnieuw installeren van alle SuperWifi punten @Kjelberg-2?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2024

op dit moment werkt het naar behoren. Als het probleem zich weer voor gaat doen, zal ik die instructie weer bekijken. Het enige verschil met wat ik altijd doe is trouwens het resetten van de V10 na installatie.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Helemaal prima @Kjelberg-2, laten we dan in de eerste plaats maar hopen dat het gewoon goed blijft 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2024

In ieder geval alvast bedankt voor de reacties