Skip to main content
Antwoord

Superwifi punten werken niet, herstelopties zonder succes

• October 8, 2024
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Mijn Superwifi punten werken ook ineens van de een op de andere dag niet meer. De herstelopties van de site geprobeerd, maar geen van de 3 oplossingen geeft resultaat.
Aangezien er 2 Superwifipunten tegelijk zijn uitgevallen, vermoed ik dat het probleem niet bij mij ligt. En aangezien er talloze meldingen zijn met dezelfde problemen, versterkt dat vermoeden.

Dus ik hoop dat u mij kunt en wilt helpen.

Met vriendelijke groet,

Robert Ramaker

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @RobertR2. Welkom hier! Wat vervelend dat jouw SuperWiFi punten niet meer werken. Aangezien de herstelopties geen oplossing hebben geboden kan je het beste helemaal opnieuw beginnen met een schone installatie. In het topic hieronder lees je hoe je dit kan doen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 11, 2024

Hoi @RobertR2. Welkom hier! Wat vervelend dat jouw SuperWiFi punten niet meer werken. Aangezien de herstelopties geen oplossing hebben geboden kan je het beste helemaal opnieuw beginnen met een schone installatie. In het topic hieronder lees je hoe je dit kan doen. 

Â