Skip to main content
Beantwoord

Superwifi versterker overgenomen van vriendin krijg ik niet aan Box12 gekoppeld

• August 23, 2025
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

ik heb thuis 3 superwifi versterkers. Nu heb ik een 4e versterker overgenomen van een vriendin. die heeft dus eerst aan haar netwerk gekoppeld gezeten. als ik de installatie instructie volg om een superwifi versterker te resetten en vervolgens aan mijn V12 box te koppelen, lukt dat niet en blijft het lampje of rood of continue groen. in dat laatste geval kan ik het superwifi punt niet in de app terugvinden. wat gaat hier fout? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Joyjef. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om een vierde versterker toe te voegen.. Heb je inmiddels al een terugbelafspraak met de klantenservice kunnen maken? Zij kunnen je verder helpen met het oplossen van dit probleem. Wellicht heb je nog iets aan het topic hieronder en kan je een schone installatie van jouw versterkers uitvoeren om het probleem te verhelpen. 

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • August 23, 2025

​@Joyjef neem onderstaande eens door en kom je er niet uit dan kun o.a. een terugbellen instellen 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 23, 2025

Hi ​@jimny thanks voor het meedenken. Ik heb al een aantal keren de stappen die daar beschreven staan doorlopen. Helaas zonder resultaat. Ik onderzoek nog even verder.

Hoe stel ik trouwens een terugbellen in? 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • August 23, 2025

​@Joyjef  Je kunt ook gewoon bellen met de klantenservice bellen 0800 0402 en inspreken dat je een medewerker wilt spreken of je terug laten bellen zie hieronder 

https://www.kpn.com/service/contact-opnemen?icid=L8

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 23, 2025

​@Joyjef Waarschijnlijk heeft de 4de SW een firmware, de niet compatibel is met de firmware van jouw V12

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Hoi ​@Joyjef. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om een vierde versterker toe te voegen.. Heb je inmiddels al een terugbelafspraak met de klantenservice kunnen maken? Zij kunnen je verder helpen met het oplossen van dit probleem. Wellicht heb je nog iets aan het topic hieronder en kan je een schone installatie van jouw versterkers uitvoeren om het probleem te verhelpen. 

Â