Skip to main content
Antwoord

SuperWifi versterker retour sturen. Maar weet niet hoe

• September 12, 2025
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

hoe stuur ik de wifi versterker terug? Deze gaf storing op mijn draadloze systeem, de kpn medewerkster zei dat ik de versterker terug moet sturen meer ik weet niet hoe. ik heb de originele doos nog

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Alo6 ,

Heb je dit apparaat gehuurd van KPN? 

Geen retoursticker? Voeg dan een briefje erbij in een eigen doos met je gegevens en het klantnummer van het opgezegde abonnement.

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Apparatuur gekocht in de webshop

Heb je bijvoorbeeld een wifiversterker, een Chromecast of een DECT-huistelefoon gekocht in de webshop Apparatuur voor Thuis? Deze kan je retourneren via Ceva Logistics. Volg hiervoor de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit. Kom je er niet uit, dan kan je telefonisch contact opnemen met Ceva Logistics via 070 301 39 88.

Het retouradres is: 

CEVA Logistics 

Antwoordnummer 10090 

2260 VB Leidschendam 

Dit is het retouradres voor pakketten. Dit is een speciaal adres voor retourzendingen en wordt gebruikt voor de afhandeling van retouren 

Meer informatie:

7 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 12, 2025

Welke wifi versterker heb je precies, kun je daar een foto van maken en hier delen 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 12, 2025

Beste ​@Alo6 heb je deze gekocht en wil deze binnen 14 dagen retour sturen???

Of heb je deze gehuurd en wil je de huur opzeggen???

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 13, 2025

Hallo ​@Alo6 ,

Heb je dit apparaat gehuurd van KPN? 

Geen retoursticker? Voeg dan een briefje erbij in een eigen doos met je gegevens en het klantnummer van het opgezegde abonnement.

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Apparatuur gekocht in de webshop

Heb je bijvoorbeeld een wifiversterker, een Chromecast of een DECT-huistelefoon gekocht in de webshop Apparatuur voor Thuis? Deze kan je retourneren via Ceva Logistics. Volg hiervoor de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit. Kom je er niet uit, dan kan je telefonisch contact opnemen met Ceva Logistics via 070 301 39 88.

Het retouradres is: 

CEVA Logistics 

Antwoordnummer 10090 

2260 VB Leidschendam 

Dit is het retouradres voor pakketten. Dit is een speciaal adres voor retourzendingen en wordt gebruikt voor de afhandeling van retouren 

Meer informatie:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 13, 2025

geweldig, dank je wel, ik heb een huur apparaat dus stuur ik die naar Alphen aan de rijn.

Bedankt voor het vlotte antwoord.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 13, 2025

Dag ​@Alo6 

Heb je huur van de SuperWiFi wel eerst opgezegd? Dat kan in MijnKPN of via de klantenservice. Je hebt een opzegtermijn van 1 maand. Dan krijg je een retourdoos met retoursticker toegestuurd. 

Terugsturen alleen zegt de huur niet automatisch op.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 13, 2025

Dag ​@Alo6 

Heb je huur van de SuperWiFi wel eerst opgezegd? Dat kan in MijnKPN of via de klantenservice. Je hebt een opzegtermijn van 1 maand. Dan krijg je een retourdoos met retoursticker toegestuurd. 

Terugsturen alleen zegt de huur niet automatisch op.

Ik heb aangenomen dat hij/zij het opzeggen telefonisch al geregeld had met de medewerkster.

, de kpn medewerkster zei dat ik de versterker terug moet sturen meer ik weet niet hoe. ik heb de originele doos nog

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 13, 2025

Had ik gemist, maar klinkt logisch 😊