Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi welkomstcadeau nog niet ontvangen

• April 14, 2022
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedemorgen,

Bij mijn pas geleden afgesloten abonnement zou ik 2 wifipunten ontvangen. Tot nu toe heb ik ze niet ontvangen.

Wanneer kan ik ze verwachten?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel voor je gegevens. Ik zie echter dat je niet gebruik heeft gemaakt van de welkomstactie met de gratis Superwifi's, jij hebt namelijk de welkomstactie gekozen van een korting voor de 6 maanden van € 22,50 per maand. 

Dit kun je ook zien op de bevestigingsbrief en e-mail van 9 januari. Verbeter me vooral mocht ik dit verkeerd zien. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• April 14, 2022

Hallo @AdB74 in de regel minimaal 2 weken na de activatie van je abonnement, dit i.v.m. de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2022

Heb het abonnement al sinds afgelopen februari.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 17, 2022

Hi Ad, welkom op het forum. 

Als je in februari al bent aangesloten zou je deze al binnen moeten hebben. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2022

Gedaan!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 17, 2022

Dankjewel voor je gegevens. Ik zie echter dat je niet gebruik heeft gemaakt van de welkomstactie met de gratis Superwifi's, jij hebt namelijk de welkomstactie gekozen van een korting voor de 6 maanden van € 22,50 per maand. 

Dit kun je ook zien op de bevestigingsbrief en e-mail van 9 januari. Verbeter me vooral mocht ik dit verkeerd zien. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2022

Bedankt voor uw reactie.

Dan heb ik het mogelijk verkeerd gelezen. Ik was in de veronderstelling dat ik eind vorig jaar of januari jl. een flyer heb ontvangen waarin geadverteerd werd met de 6-maanden korting + 2 superwifi's.

Als dat niet het geval is, dan is dat jammer.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 19, 2022

Die flyer klopt inderdaad, alleen is het niet en maar of. Helaas, maar die korting is gelukkig ook meegenomen. 🙂