Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi werkt niet goed na update

• March 31, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Het is echt een zooitje na de update! Soms werkt het maar meestal gewoon niet! Ben nu al langere tijd klant bij KPN maar helaas geen passende oplossing voor deze ellende anders dan nieuwe wifi punten afnemen.

Is er inmiddels iemand die een oplossing heeft gekregen want KPN blijft akelig stil in deze post?

Hoor graag van jullie KPN met een structurele oplossing zodat wij allemaal weer een stabiel thuisnetwerk krijgen.

Misschien is het wel verstandig om jullie klanten te gaan voorzien van nieuwe Wifi punten die wel werken. De zakken van KPN zijn denk ik genoeg gespekt om een beetje tegemoet te komen aan jullie trouwe klanten!!

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@xvb. Om je goed te kunnen helpen en het overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Jammer dat je SuperWifi niet lekker meer werkt na de update. Goed dat je het aankaart. 

We hebben in onderstaand artikel een boel tips en instructies verzameld. Ik raad je aan om die door te nemen, in veel gevallen helpt dit goed:

Kom je er daarmee niet uit, of helpt het niet, maak dan een belafspraak. Een van mijn collega's belt je terug en helpt je dan verder met een oplossing.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • March 31, 2025

KPN blijft terughoudend, maar SW2 lost het probleem wel op. Je zou ze tijdelijk kunnen huren totdat er een fix voor de SW1 is.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@xvb. Om je goed te kunnen helpen en het overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Jammer dat je SuperWifi niet lekker meer werkt na de update. Goed dat je het aankaart. 

We hebben in onderstaand artikel een boel tips en instructies verzameld. Ik raad je aan om die door te nemen, in veel gevallen helpt dit goed:

Kom je er daarmee niet uit, of helpt het niet, maak dan een belafspraak. Een van mijn collega's belt je terug en helpt je dan verder met een oplossing.