Skip to main content
Vraag

SuperWifi1 wordt massaal aangeboden op Marktplaats, kan KPN een inruilactie starten?

• April 22, 2025
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Leen59
Wijsgeer

Vanwege de update van de KPN box 12 zijn voor veel gebruikers de SW1 onbruikbaar geworden en worden nu massaal aangeboden op Marktplaats. Nu komt er een nieuwe update, zijn de SW1 dan wel weer bruikbaar of is het een hopeloze aanschaf. Als dat zo is zou het mooi zijn van KPN om een inruilactie te starten om klanten tegemoet te komen en ook iets aan duurzaamheid te doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Leen59! Als je na de update problemen hebt met de SuperWifi 1 punten, neem dan onze tips op in de Product Update door. 

Mocht je dat al gedaan hebben en helpen de tips niet, plan dan een belafspraak in. Mijn collega kan dan verdere stappen met je doorlopen en hopelijk is de oplossing dan wel snel gevonden!

Leen59
Wijsgeer
  • Auteur
  • April 26, 2025

Alle tips en meer die op deze site te vinden zijn geprobeerd zonder resultaat. Ik weet dat de oplossing SW2 is, die heb ik inmiddels (tijdelijk) in huur. Ik heb gewoon geen zin om 3 uur aan de telefoon te hangen met als resultaat dat het niet lukt. Ik hoop nu op een snelle werkende update voor de SW1.

• April 26, 2025

Nou... ik heb hier ook 2 zwarte SuperWiFi's staan. Die hebben tegenwoordig op sommige dagen ook een knipperlichtrelatie hoor. En m'n mobiel zit ondertussen op 5G.

Leen59
Wijsgeer
  • Auteur
  • April 26, 2025

​@Marlon92 , dat verbaast me. Hier werkt het al weken perfect. Ik weet dat jij voldoende kennis hebt, maar kennelijk kom je niet achter het probleem?