Skip to main content
Beantwoord

TV hapert af en toe. Werken de super wifi 2 (zwart) en super wifi 1 (wit) goed samen?

• July 19, 2022
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik had twee super wifi 1 aangesloten op router V10. Na een update van de internet snelheid heeft de KPN monteur één super wifi 1 vervangen (tegen kosten) door een super wifi 2 en deze direct aangesloten op de TV..  Nu hapert de TV af en toe. . Daarom vraag ik mij af of de super wifi 1 die bedraad aangesloten is op de V10 wel goed samen werkt met de draadloze super wifi 2 waar de TV op aangesloten is? 

Beste antwoord door DennisA78

Beide versies mogen door elkaar heen gebruikt worden. Hoe groot is de afstand tussen de beide Superwifi’s? Brand de Superwifi 2 wel altijd groen?

Evt kun je de overgebleven Superwifi 1, ergens ertussenin zetten om de afstand te overbruggen. 

Het netwerk word verder niet zwaar belast? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• July 19, 2022

Hallo @Hajaco die 2 versies kunnen goed samenwerken.

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • July 19, 2022

Beide versies mogen door elkaar heen gebruikt worden. Hoe groot is de afstand tussen de beide Superwifi’s? Brand de Superwifi 2 wel altijd groen?

Evt kun je de overgebleven Superwifi 1, ergens ertussenin zetten om de afstand te overbruggen. 

Het netwerk word verder niet zwaar belast? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Hajaco, welkom op ons forum! We denken graag even mee, ik ben ook wel benieuwd naar je antwoorden op de vragen die Dennis hierboven stelt!