Skip to main content
Beantwoord

Tweede superwifi punt werkt niet meer na KPN update

• October 29, 2025
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een tweede Superwifi 1 punt aan een Experia Box 10 modem wat niet meer werkt sinds de KPN update in oktober, ik heb alles geprobeerd wat door jullie genoemd wordt hier in de community maar het apparaat wordt niet meer zichtbaar in mijn thuisnetwerk. Ik heb veel apparaten aan mijn superwifi punten gekoppeld, er werkt er nu nog 1 en boven is mijn ontvangst nu slecht. Daar had ik het tweede Superwifi punt staan. Graag een oplossing want ik heb nu een half werkend Wifi netwerk.

Beste antwoord door Alain Raap

​@Remco van KPN  ik heb inmiddels in een ander topic weer de superwifi werkend gekregen:

Ik ga nog kijken of ik het andere Superwifi 1 punt ook over kan zetten zoals je collega aangaf.

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Alain wat een vervelende situatie. Ik snap volkomen dat je hier van baalt en een oplossing zoekt. Zou je jouw situatie verder kunnen toelichten?

• Werkt het betreffende punt boven minder goed of doet hij het echt helemaal niet meer?
  • Hoe is dit punt aangesloten op het modem? Is dat met een kabel, want dat geniet voor een goede dekking echt de voorkeur, ook voor de update.
  • Als die het niet doet hoe brandt het lampje op het betreffende punt dan nu?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • October 31, 2025

​@Remco van KPN  ik heb inmiddels in een ander topic weer de superwifi werkend gekregen:

Ik ga nog kijken of ik het andere Superwifi 1 punt ook over kan zetten zoals je collega aangaf.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat fijn Alain! Mooi dat je die ook nog even hier deelt! Ik zet hem even bovenaan vast :-) . Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!