Skip to main content
Vraag

Vaak rood lampje op tweede SuperWifi punt

• September 27, 2025
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Met mijn KPN experia box 10 en mijn 2 superwifipunten gaat het vaak mis

Het eerste punt doet het prima, wnt die heeft de wifi van de experiabox overgenomen, maar het tweede wifipunt geeft er vaak de brui aan en dan brandt het rode lampje weer,

Door een herstart wordt de verbinding vaak wel weer hersteld, maar dat is soms maar voor een half uur en het kan ook drie dagen goed gaan.

Op nieuw alles weer installeren is al vaak geprobeerd, maar dat geeft geen oplossing.

Verplaatsen van het wifipunt zorgt ook niet voor verbetering.

Radeloos wordt je er van omdat je niet altijd meteen door hebt, dat het wifipunt weer niet werkt.

4 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • September 27, 2025

Welke superwifi heb je, de witte of de zwarte?

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • September 27, 2025

Beste ​@geveka wat is de firmwareversie van de V10?

Wat is de firmwareversie van de Experia Wifi

Welk rond superwifipunt heb je de witte of de zwarte en met welke firmwareversie?

• Auteur
  • Topper
  • September 28, 2025

De firmware van de experia box is V10.C.25.08.03 en van de zwarte superwifi is de firmware van beide apparaten SW2.C.25.05.08

Leen59
Wijsgeer
  • September 28, 2025

Je hebt iig op alle apparaten de nieuwste software. Probeer eens een herstart thuisnetwerk vanuit het modem, zodat alles weer in de pas loopt.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 30, 2025

Goedemorgen ​@geveka en bedankt voor jouw bericht :)

Kan me heel goed voorstellen dat je hier radeloos van wordt dus goed dat je er via deze weg melding van maakt!

Je hebt iig op alle apparaten de nieuwste software. Probeer eens een herstart thuisnetwerk vanuit het modem, zodat alles weer in de pas loopt.

Heb je dit inmiddels nog kunnen proberen? Ik heb goede hoop dat het probleem hiermee zou kunnen worden verholpen en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!Â