Skip to main content
Beantwoord

Wat zijn de afmetingen van de voedingsadapter voor SuperWifi 2 punten?

• April 5, 2025
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik ben op zoek naar de afmetingen van de barrel voedingsadapter voor de SuperWifi 2 repeaters. De adapters die in de doos worden meegeleverd zijn aan de voorkant gekanteld, waardoor ik ze niet door het gat in de muur kan leiden dat ik heb geboord. Ik heb een alternatieve powerbrick nodig met dezelfde barrel connector, maar dan recht in plaats van gekanteld. Het lijkt geen van de gebruikelijke maten te zijn, zoals 5,5 mm x 2,5 mm. Ik heb geen heel nauwkeurige meettool thuis, maar ik vermoed dat het 5,5 mm x 3,0 mm zou kunnen zijn, maar deze hebben meestal een pin in het midden en de adapter voor de SuperWifi 2 repeater heeft dat niet. Heeft iemand toevallig de specificaties van deze connector?

Beste antwoord door Leen59

Kijk eens bij allekabels.nl , misschien vind je daar iets wat past.

of anders het snoertje gewoon doorknippen, door de muur steken en met een kroonsteentje ofzo weer koppelen, 1 draad heeft een markering met blokjes, dus als je dat 1 op 1 doet gaat het goed.

uiteraard alles met de stekker er uit🤓

mocht je toevallig al Super WiFi 1 in gebruik gehad hebben dan kan je gewoon die adapter gebruiken, die heeft een rechte stekker en dezelfde specificaties.

als laatste kan je nog een groter gat boren, maar dat is volgens mij niet wat je wilt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 5, 2025

Kijk eens bij allekabels.nl , misschien vind je daar iets wat past.

of anders het snoertje gewoon doorknippen, door de muur steken en met een kroonsteentje ofzo weer koppelen, 1 draad heeft een markering met blokjes, dus als je dat 1 op 1 doet gaat het goed.

uiteraard alles met de stekker er uit🤓

mocht je toevallig al Super WiFi 1 in gebruik gehad hebben dan kan je gewoon die adapter gebruiken, die heeft een rechte stekker en dezelfde specificaties.

als laatste kan je nog een groter gat boren, maar dat is volgens mij niet wat je wilt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 6, 2025

Je kunt ze toch ook gewoon aan de kant van de wandcontactdoos plaatsen. De wifi gaat door de muur heen. Ze hoeven niet per se in de ruimte waarin ze gebruikt worden te zitten.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom hier ​@Roman Haa!

Ik zie dat er al een paar tips en suggesties gedeeld zijn hier in je topic, dat is top, Ben je daarmee verder gekomen? We horen ook graag hoe het afgelopen is, en als je dat leuk vindt; deel ook gerust foto's van hoe het is geworden! 😊 Mogelijk zijn andere bezoekers hier in de community ook weer geholpen met jouw ervaringen.

We hebben veel gebruikers hier met interesse voor het netwerk in huis, zo hadden we een tijd terug ook een topic over hoe je je tv-hoek ingericht hebt. Om je setup te delen en/of inspiratie op te doen😍

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Bedankt voor de reacties! Uiteindelijk heb ik de kabel doorgeknipt, door de muur geleid en de losse uiteinden weer aan elkaar verbonden. Niet mooi, maar het werkt.

Als iemand een reserve voedingsadapter heeft voor de SuperWifi punt 1, neem ik die graag aan.