Skip to main content
Antwoord

Wegvallende wifi ondanks het gebruik van 3 versterkers

• January 17, 2025
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Elke dag valt de wifi weg, heb 3 wifi punten die dus elke keer wegvalt

Beste antwoord door JanD

Beste ​@stephan k zie onderstaand een paar links die tot een oplossing kunnen leiden:

en

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Beste ​@stephan k zie onderstaand een paar links die tot een oplossing kunnen leiden:

en

Succes.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 20, 2025

Hey ​@stephan k. Lastig dat je Wifi elke keer wegvalt. Hebben de tips die ​@JanD je heeft gegeven geholpen? De Wifi Manager test ook je verbinding of daar fouten in zitten, dus ik raad je zeker aan om dat te proberen. 

Je geeft aan dat je drie KPN Wifi versterkers hebt. Zie je daarop dat het lampje van kleur veranderd naar oranje of rood? Dat zou dan betekenen dat de Wifi versterkers niet goed contact hebben met de Experia Box. 

Als de Wifi Manager dan geen uitkomst biedt, dan raad ik je aan om je hele netwerk eens te resetten en opnieuw op te bouwen. Als je hier klikt, dan lees je precies hoe je dat kunt doen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2025

het heeft helaas niet geholpen, alles gereset.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 21, 2025

Dan raad ik je aan om contact te zoeken met de klantenservice. Het makkelijkste is dan om een belafspraak te maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Mijn collega kan één en ander voor je nakijken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 7, 2025

inmiddels contact gehad,  krijg een nieuwe modem, maar helaas nog niets bevestigd

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 10, 2025

Ok top. Laat maar weten of dat iets oplost en als je nog ergens tegenaan loopt, dan kun je ook altijd hier nog hulp vragen.Â