Skip to main content
Antwoord

Wifi op V10 aanzetten wanneer er bekabeld SuperWifi 2 is aangesloten

• February 10, 2025
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo, 

Wij hebben thuis een Experiabox V10. Graag sluit ik hier bekabeld een SuperWifi 2.0 punt (ronde zwarte variant) op aan. Deze plaats ik op zolder. Het idee is om dan handmatig de wifi op de Experiabox V10 weer aan te zetten (bij installatie schakelt deze uit). Hierdoor hopen we op zolder een stabieler signaal te hebben en beneden de wifi van de Experiabox te kunnen gebruiken. 

Is dit mogelijk? 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@vanMarle, dat staat hier beschreven: 

Hoe weet ik of de update is uitgevoerd?

Open de loginpagina van de V10. Als je loginpagina eruitziet zoals de afbeelding bovenaan dit artikel, en was dat voorheen niet zo? Dan ben je nu gemigreerd naar de nieuwe Software.

Had je de nieuwe Software al en wil je weten of je de update naar deze versie al hebt? Je ziet het versienummer van de Software onder de afbeelding op de loginpagina.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 10, 2025

Dat hangt af van de softwareversie van de v10. Met de nieuwste versie kan dat wel maar met de vorige softwareversie niet. Log even in het modem en kijk even welke versie er op staat.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Hoe kan inloggen op de Experiabox? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2025

Hoi ​@vanMarle, dat staat hier beschreven: 

Hoe weet ik of de update is uitgevoerd?

Open de loginpagina van de V10. Als je loginpagina eruitziet zoals de afbeelding bovenaan dit artikel, en was dat voorheen niet zo? Dan ben je nu gemigreerd naar de nieuwe Software.

Had je de nieuwe Software al en wil je weten of je de update naar deze versie al hebt? Je ziet het versienummer van de Software onder de afbeelding op de loginpagina.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 12, 2025

Hoe kan inloggen op de Experiabox? 

Als je bij het inlogscherm van de V10 bent zie je al de firmwareversie staan ​@vanMarle