Skip to main content
Vraag

WiFi valt dagelijks uit na update – wat kan ik doen?

• November 16, 2025
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Buffy75
Topper
Forum|alt.badge.img

Heb precies hetzelfde probleem en krijg precies dezelfde antwoorden na 2 maanden maar steeds problemen gebeld met helpdesk dat wifi dagelijks meerdere keren uitvalt nu zou na 15 jaar ineens de kastjes die je in stopcontact steekt op internet via stopcontact te hebben het probleem Zijn alleen op te lossen door originele kpn apparatuur nu valt me in dat ik tijd geleden bericht heb gehad dat nachts de wifi en internet uitgeschakeld werd wegens update dat is natuurlijk ook mijn probleem en niet het standaard antwoord van kpn ben ook al meer dan 35 jaar klant maar mijn vrouw zegt nu ook zeg abonnement op en ga ergens anders heen waar geen probleem is want dagelijks bezig te zijn meerdere keren per dag om de wifi te laten controleren en opnieuw in te schakelen is ook niks hadden ze die update maar gewoon achterwege gelaten 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Buffy, wat een vervelende situatie zeg. Ik zou het echt jammer vinden als je ons zou verlaten na al die tijd. Je Wifi werkt dus niet goed meer sinds een recente update van ons? We denken graag even met je mee.

1.  Welk type modem en versterkers van KPN heb je in gebruik?
  2. Je hebt het over kastjes in het stopcontact, wat zijn dat precies voor een kastjes?

Buffy75
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 19, 2025

V10 de kastjes zijn voor boven internet via de stroomkabel heb beide eruit gehaald om dat die  ineens de oorzaak van de storing zouden zijn maar er is geen verschil de modem schakeld meerdere keren per dag de wifi uit kan dan steeds via kpn de herstel app gebruiken ook hem uitschakelen langere tijd en weer opstarten helpt allemaal niks blijft gewoon hetzelfde om de zoveel tijd geen wifi raak steeds mijn tegoed kwijt omdat ik internet zonder wifi anders kan ik er helemaal niet op 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Buffy75 Vreemd, je kan altijd even naar dit artikel op onze kennisbank:  

Werkt dat niet dan wil ik je adviseren om een terugbelafspraak te maken. Dan helpt een collega je 1-op-1 .