Skip to main content
Antwoord

Wifi versterker (gehuurde) al teruggebracht in de winkel

• July 8, 2025
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ikben nu al 45 minuten bezig om uit te vinden hoe ik kontakt kan krijgen. Waardeloos.  Ik heb in mei een wifiversterker gehuurd. Nadat wij verschillende malen verkeerd zijn geinformeerd door diverse medewerkers voor een probleem met de tv ontvangst heb ik het apparaatje teruggebracht naar de winkel in winkelcentrum Osdorpplein, Amsterdam, . Volgens mij al voordat de nieuwe huurtermijn in zou gaan. Ik heb nu gezien dat het apparaatje ook steeds in rekening is gebracht. Niet veel, 2,49, maar dat  klopt niet. Ik heb verschillende malen een emailontvangen om het terug te sturen en een doos ontvangen voor retourzending, wat een verkwisting. Heeft uw medewerker het geretourneerde niet goed geregistreerd? Vandaag een email, laatste waarschuwing!!! De linkerhand weet weer eens niet wat de rechter doet.wilt u mij aub bevestigen per email dat het apparaat is ingelverd en het te veelbetaalde verrekenen. 

en wat is nummer **********? Is dat van de tijdelijke opzegging van Ziggo sport. 
u kunt mij momenteel alleen via *********** bereiken.

met dank. pauli.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Paulivanderz je hebt helaas ook niet de juiste procedure gevolgd, dat had de KPN-winkel je ook moet zeggen.

Je moet de huur eerst opzeggen, dan krijg je van KPN instructies hoe retour te zenden en stopt de facturatie.

Je kunt hierover een vraag stellen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes.

3 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 8, 2025

Hoi ​@Paulivanderz, mocht je KPN willen bellen dan kan dit op het gratis nummer van KPN (0800) 0402

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 8, 2025

Beste ​@Paulivanderz je hebt helaas ook niet de juiste procedure gevolgd, dat had de KPN-winkel je ook moet zeggen.

Je moet de huur eerst opzeggen, dan krijg je van KPN instructies hoe retour te zenden en stopt de facturatie.

Je kunt hierover een vraag stellen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Paulivanderz . Welkom hier.

Spijtig dat het allemaal zo verloopt, Pauli.  Je kunt het beste de stappen die ​@JanD  beschrijft volgen.  Onderaan de pagina die hij linkt staat ook de optie om een terugbelafspraak te maken mocht je er zo niet uitkomen.

Ik heb er vertrouwen in dat het dan netjes afgehandeld wordt door de helpdesk.