Skip to main content
Beantwoord

Wifi versterkers verdwenen uit KPN Thuis app

• February 18, 2023
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Ik gebruik mijn Wifi netwerk op een V10 met 2x  SuperWifi (wit) en 2x Wifi versterkers (zwart, bekabeld). Nu zijn alleen alle versterkers verdwenen uit de app. Alle lampjes branden gewoon constant groen en gezien de ontvangst werkt alles ook gewoon.

Ik heb de V10 en de versterkers herstart maar het blijft zo. Is er een (langdurige) oplossing?

Beste antwoord door Thomas van KPN

De schone installatie uit dat topic is de oplossing die ik bedoelde inderdaad, maar als het daarmee niet blijvend oplost heb ik op het moment even geen andere oplossing.
Dit issue is ook bekend bij de ontwikkelaars en wordt naar gekeken. Inhoudelijk heb ik daar helaas nog niet echt iets over te melden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @RonaldM01, welkom op ons forum! Het kan inderdaad soms gebeuren dat de wifipunten niet in de app staan en soms kan daar simpelweg even overheen gaan. Als alles verder werkt is het de moeite wellicht niet waard daar te veel moeite in te stoppen.
We hebben hier ook nog een handig topic over:

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 21, 2023

Hoi @Thomas, bedankt voor de bevestiging van het issue, maar jammer dat er geen oplossing voor is. Ik zie al dagen niets staan in de app en alleen een 'schone installatie' maakt alle Wifi versterkers weer zichtbaar. Het is alleen best wat werk om ongeveer iedere maand te herhalen. Het topic waar je naar verwijst vermeld trouwens niets over het probleem, of kijk ik verkeerd? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2023

De schone installatie uit dat topic is de oplossing die ik bedoelde inderdaad, maar als het daarmee niet blijvend oplost heb ik op het moment even geen andere oplossing.
Dit issue is ook bekend bij de ontwikkelaars en wordt naar gekeken. Inhoudelijk heb ik daar helaas nog niet echt iets over te melden.