Skip to main content
Antwoord

Witte wifipunten werken niet na update

• April 28, 2025
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Ik heb ook de software versie V12.C.24.05.08 en witte wifi punten, de punten werken ook niet bij mij, heb inmiddels alles al gedaan,  reset modem, reset wifi punten, 1 voor 1 larlten bijkomen, ze werken niet meer, is er een oplossing hiervoor, 

Alvast bedankt, 

Gr Rob

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@2g op alarm systeem, welkom! Jij had je bericht in een bestaand topic geplaatst waardoor daar tot op heden nog geen reactie op is gekomen. Ik heb nu een eigen topic voor je aangemaakt.

Ervaar je op dit moment nog steeds problemen met je SuperWifi punten? Zo ja, kun je dan iets meer vertellen wat je precies ervaart?

Ik heb ondertussen twee artikelen voor je met tips en stappenplannen die je kunt gebruiken, afhankelijk van het probleem dat je ervaart.

Heb je rode lampjes? Neem dan dit artikel door:

Zijn de lampjes wel groen, maar is de wifi van mindere kwaliteit, neem dan dit artikel door:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2025

Hoi ​@2g op alarm systeem, welkom! Jij had je bericht in een bestaand topic geplaatst waardoor daar tot op heden nog geen reactie op is gekomen. Ik heb nu een eigen topic voor je aangemaakt.

Ervaar je op dit moment nog steeds problemen met je SuperWifi punten? Zo ja, kun je dan iets meer vertellen wat je precies ervaart?

Ik heb ondertussen twee artikelen voor je met tips en stappenplannen die je kunt gebruiken, afhankelijk van het probleem dat je ervaart.

Heb je rode lampjes? Neem dan dit artikel door:

Zijn de lampjes wel groen, maar is de wifi van mindere kwaliteit, neem dan dit artikel door: