Skip to main content
Antwoord

Zou zwarte versterkers ontvangen maar nog niet gekregen

• April 3, 2025
  • 15 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik heb al een paar maand problemen met mijn wifi thuis. Na contact te hebben gehad met een technische man van KPN is gebleken dat ik binnen een groep van mensen val die ook dezelfde problemen hebben met de KPN box 12 icm 4 ‘witte’ wifi versterkers. 
Volgens de technische man val ik met mijn wifi probleem binnen de categorie “Superwifi problemen icm KPN Software update.”, dat was in ieder geval de onderwerp van de eerste mail die ik heb ontvangen. Om dit probleem op te lossen zou ik nieuwe ‘zwarte’ versterkers ontvangen, maar helaas heb ik sindsdien ca. twee weken niks meer gehoord. Gaat hier misschien wat fout?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Andreaas en welkom bij de KPN Community. Als dit toegezegd is en ook per mail is bevestigd, dan zou ik een belafspraak met ons maken hierover.
Mijn collega kan de aantekeningen van het vorige contact dan terugvinden en hopelijk lukt het dan snel om de zwarte versterkers naar je toe te krijgen. 

Laat je weten of het gelukt is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 6, 2025

Hi ​@Andreaas en welkom bij de KPN Community. Als dit toegezegd is en ook per mail is bevestigd, dan zou ik een belafspraak met ons maken hierover.
Mijn collega kan de aantekeningen van het vorige contact dan terugvinden en hopelijk lukt het dan snel om de zwarte versterkers naar je toe te krijgen. 

Laat je weten of het gelukt is?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 10, 2025

Dag Sanne, inmiddels heb ik diverse keren met een collega van jou contact gehad en het laatste antwoord was dat in mijn dossier vermeld staat dat deze versterkers worden afgestuurd. 

Normaliter wanneer de KPN producten afstuurd dan stuurt de KPN altijd diverse mailtjes t.a.v. het verzendproces, alleen tot op heden heb ik nog geen enkele mail ontvangen. Helaas geeft dit bij mij een onderbuikgevoel dat ik lang kan wachten voordat ik de nieuwe versterkers kan/mag ontvangen.

Moraal van dit verhaal is dat ik tot op heden, bevestigd door een technische KPN collega, geen WiFi heb in mijn woning. De witte versterkers zijn helaas niet of slecht compatibel met mijn V12 modem.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je hoort inderdaad mails te ontvangen waarin aangegeven wordt dat er apparatuur naar je onderweg is. Als je die niet ontvangen hebt dan is een belafspraak echt het handigste. Zet daarin wat er al geregeld is en wat er speelt, dan kan mijn collega het direct verder met je oppakken en hopelijk zijn de versterkers dan snel terecht.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 29, 2025

Beste Sanne, nadat ik 3 x contact heb gehad met de klantenservice, heeft men telkens mij beloofd dat het vanaf dat moment gereld is en ik binnen 5 werkdagen de nieuwe zwarte superwifi punten in huis kan verwachten.

Misschien kan je het al wel raden…, tot op heden heb ik nog helemaal niets ontvangen van de KPN.

De gesprekken, èn de beloftes die men aan mij heeft verteld, heb ik opgenomen met mijn dictafoon en mocht je daar belangstelling voor hebben, laat mij dan even weten waar ik deze geluidsfragmenten naartoe kan uploaden.

Begrijp mij goed, dit is zeker niet mijn stijl, maar nadat mij keer op keer, met hand op het hart, steeds beloofd is dat het goedkomt, dan ben ik nu wel het vertrouwen verloren in de KPN.

WAT KAN IK NOG MEER DOEN?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Wat jammer dat het nog niet gelukt is. 😕 Wil je je communityprofiel zo volledig mogelijk aanvullen en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 2, 2025

Beste Sanne, ik heb mijn profiel bijgewerkt!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Bedankt! Ik zie de mail terug van 25 maart. Ik zie ook dat er op diezelfde dag een mail is verstuurd met een Track & Trace code voor apparatuur, die is ook afgeleverd.

Heb je die dag ook apparatuur ontvangen? Ik gok dat dit voor je TV wijziging was, maar wil het graag zeker weten. 

Ik zie in elk geval dat die wijziging (TV) open blijft staan in ons systeem, dus ik vermoed dat het opsturen van de SuperWifi daarom ook niet gelukt is. 
Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt. Als er contact nodig is dan word je binnen 2 werkdagen door ons gebeld op het 06-nummer dat bij ons bekend is.
Mocht je dus door een onbekend nummer gebeld worden, dan weet je wie het is. 🙂

Ik heb via dat ticket ook gevraagd of de verzending van de SuperWifi punten ook direct doorgezet kan worden, dus ik hoop dat alles in één keer geregeld is zo.
Laat je weten hoe het verloopt? Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 3, 2025

Beste Sanne, fijn dat jij hier bovenop zit en wat jij schrijft zou goed mogelijk kunnen zijn. Wij hadden namelijk rond de 25e maart (ik denk zelfs iets voor de 25e) een bestelling geplaatst voor het leveren van een extra KpnTV+ kastje. 
Deze zending van het KpnTV+ kastje is wel bij ons adres aangekomen.

Zoals aangegeven door jou ‘technische’ collega zou ik mijn huidige 4 witte SuperWiFi punten moeten vervangen door 4 zwarte SuperWiFi punten, maar helaas de 4 nieuwe heb ik nooit mogen ontvangen.

Nogmaals dank voor je inzet Sanne, ik hoop dat het jou wel gaat lukken om dit voor elkaar te krijgen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Kijk, dan was dat inderdaad het TV kastje. Goed om zeker te weten! 😄 De 4 SuperWifi punten heb je per mail bevestigd gekregen en die mail kunnen wij ook terugzien, dus die komen hoe dan ook naar je toe. 

Hopelijk wordt het ticket snel opgepakt. Graag gedaan! Ik houd dit in de gaten, maar mocht jij in de tussentijd een update krijgen laat het hier dan ook weten. 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 4, 2025

Ga ik doen Sanne, nogmaals hartelijk dank dat jij hier boven op zit. Ik houd je op de hoogte. Gr. André 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 6, 2025

Hallo Sanne, ik heb een sms ontvangen van de KPN en is het nou zo dat ik 1 doos met 2 zwarte Wifipunten krijg? Mij is namelijk toegezegd dat ik mijn 4 witte moet vervangen door 4 zwarte Wifipunten, vandaar mijn vraag of deze zending dan wel goed is? Gr. André 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Andreaas, fijn dat je bericht hebt! Hmm, het zouden er vier moeten zijn, dus als je het pakket vandaag ontvangt en het blijken er maar twee te zijn, laat je het dan weten? Dan maak ik een notitie in het ticket om te zorgen dat je de rest ook nog ontvangt. 

Ik duim dat het er gewoon vier zijn. 🤞🏻

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 7, 2025

Hallo Sanne, heel veel dank voor je inzet en betrokkenheid bij mijn probleem die ik had met de verzending van de vier zwarte Wifipunten. Inmiddels heb ik de vier Wifipunten ontvangen en kan ik starten met het aansluiten van de vier Wifipunten.

Nogmaals hartelijk dank en groet, André 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Gelukkig, heel fijn dat je ze alle vier nu binnen hebt en excuses dat het zo lang moest duren! 

Heel graag gedaan. Geniet van je diensten en maak gerust weer een topic aan als je in de toekomst ergens tegenaan loopt. 😄

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 11, 2025

Beste Sanne, nogmaals hartelijk dank voor jou betrokkenheid en wil ik jou ook het eindresultaat laten weten nadat ik zoveel weken/maanden hierop heb moeten wachten. 
De vier Wifipunten 2.0 heb ik inmiddels conform instructie aangesloten en alles werkt perfect. Ik heb nu optimale WiFi door mijn hele huis (4 verdiepingen). 

Zou jij misschien dit ook aan jullie technische man willen laten weten, want zijn aanvankelijke analyse (weliswaar enkele weken/maanden geleden), was/is helemaal correct. Het had blijkbaar iets te maken met “Softathome” problemen, zoals hij het noemde.

Fijn dat het is opgelost, ik kan weer met veel plezier gebruik maken van jullie diensten!