Skip to main content
Antwoord

Zwarte SuperWifi punten blijven groen knipperen sinds stroomstoring

• May 29, 2025
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Mijn superwifi versterkers (zwart) blijven snel groen knipperen. 1x Bedraad en 2x draadloos. Probleem opgetreden nadat er een stroomstoring in de buurt was geweest. Na herstart en stekker er uit halen van alle punten, het modem etc nog altijd geen verandering. Iemand een idee? 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Sjeerd mocht je zelfs na een half uur nog geen stabiel groen branden lampje hebben, herstart dan de modem eens en reset de wifi binnen de modem onder de rubriek instellingen/systeem en begin de SW#2 procedure opnieuw.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 29, 2025

Beste ​@Sjeerd een volledige fabrieksresetgeven met een paperclip en dan weer aansluiiten als nieuw uit de doos volgens de meegeleverde handleiding.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2025

Dank ​@JanD , een volledige fabrieks reset: is dat door de installatie opnieuw te doen: resetknop 10 seconden, dan wachten op paars lampje en dan de kabel eraan?   Dat kom nl steeds weer (na 10 minuten wachten) uit op een snel groen knipperend lampje. De modem is ook al meer dan eens herstart. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 29, 2025

Dank ​@JanD , een volledige fabrieks reset: is dat door de installatie opnieuw te doen: resetknop 10 seconden, dan wachten op paars lampje en dan de kabel eraan?   Dat kom nl steeds weer (na 10 minuten wachten) uit op een snel groen knipperend lampje. De modem is ook al meer dan eens herstart. 

Inderdaad, dat is de volledige reset ​@Sjeerd 

Het kan wel tot een half uur duren voordat het lampje stabiel brandt.

Je bent iets te ongeduldig denk ik.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2025

Hij knippert helaas al dagen snel. Heb de reset nl al een aantal keer uitgevoerd op alledrie de superwifi punten en kom steeds niet voorbij de snel groen knipperende status. Maar ik ben vandaag weer met goede moed begonnen en inderdaad: nu na de laatste reset is er pas 20 minuten verstreken. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 29, 2025

Beste ​@Sjeerd mocht je zelfs na een half uur nog geen stabiel groen branden lampje hebben, herstart dan de modem eens en reset de wifi binnen de modem onder de rubriek instellingen/systeem en begin de SW#2 procedure opnieuw.

Succes.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Sjeerd, wat irritant dat alles helemaal ontregeld was na de stroomstoring 😬

Ik zie dat ​@JanD je al te hulp is geschoten, top! Is het na de laatste reset ook echt stabiel gebleven?