Ik heb maandag avond een iPhone XS gold besteld. Dit ging allemaal prima, hij zou dinsdags al thuis bezorgd worden. Nu krijg ik plotseling dinsdag ochtend een sms dat de mobiel helemaal niet op voorraad is en dat het onbekend is wanneer hij geleverd gaat worden. Hier moet ik het mee doen…..
Iemand hier ook ervaring mee? Hoelang kan dit gaan duren?
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen @B.R.D, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Ik kan begrijpen dat je niet zo lang wil wachten, dus je hebt de optie om te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen met een nieuw toestel. Dit kan je doen via jouw bestelstatusomgeving.
Ik kan begrijpen dat je niet zo lang wil wachten, dus je hebt de optie om te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen met een nieuw toestel. Dit kan je doen via jouw bestelstatusomgeving.
Mijn excuses hiervoor
Ik heb maandag avond een iPhone XS gold besteld. Dit ging allemaal prima, hij zou dinsdags al thuis bezorgd worden. Nu krijg ik plotseling dinsdag ochtend een sms dat de mobiel helemaal niet op voorraad is en dat het onbekend is wanneer hij geleverd gaat worden. Hier moet ik het mee doen…..
Iemand hier ook ervaring mee? Hoelang kan dit gaan duren?
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen @B.R.D, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Mijn excuses hiervoor
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.