Skip to main content

[Aanmelden gesloten] Vier 15 jaar KPN Community met ons mee tijdens SAIL Amsterdam 2025!

• July 1, 2025
  • 66 reacties
  • 3222 keer bekeken
[Aanmelden gesloten] Vier 15 jaar KPN Community met ons mee tijdens SAIL Amsterdam 2025!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

66 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 22, 2025

Lees het bovenstaande ​@Rich0710 

Voor jou geldt dan hetzelfde. ​​​​​​Stuur een privebericht naar Shyrin van KPN en dan gaan we kijken wat er mogelijk is. 

J-Slagter
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • July 22, 2025

Inloggen lukte om half 2 niet eens en het lijkt me ontzettend leuk om mee te varen en als hobby fotograaf fotos te maken van het gehele evenement een keer iets anders dan de pride 😊

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Voor jou geldt dan hetzelfde. ​​​​​​Stuur een privebericht naar Shyrin van KPN en dan gaan we kijken wat er mogelijk is ​@J-Slagter 

0011
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • July 23, 2025

Kan ik dit wel als een aanmelding beschouwen ​@0011? Stuur anders nog een privébericht aan Shyrin van KPN en dan kijken we of er ruimte is :) 

@Shyrin van KPN  Bij deze wil ik mij / ons graag aanmelden voor dit gave evenement. Hopelijk lukt dit nog. Groetjes Ed!

MSC6366
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img+2
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2025

Hallo, het lukt mij niet om het formulier te laden en mijzelf op te geven, maar via deze weg wil deze zeilfanaat zich wel opgeven. Kunt u mij laten weten welke info je hier verder voor nodig hebt ?

mvg,

Maarten van der Schrieck

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • July 23, 2025

Als je je wilt aanmelden stuur dan een privébericht aan ​@Shyrin van KPN alsjeblieft. Dus niet hier! 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • July 23, 2025

Ik heb een toevoeging gedaan op het startbericht en deel het ook nogmaals hier:

Lukt het niet om het formulier te openen en wil je toch graag mee?
Laat dan even een reactie achter in dit topic of stuur een privébericht (PB) naar mij, ​@Shyrin van KPN. Dan zorgen we dat je alsnog wordt aangemeld!

Let op: er is beperkt plek, dus deelnemers worden geselecteerd.
Uiterlijk 1 augustus 2025 ontvang je via een e-mail bericht of je bent geselecteerd om mee te varen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • July 23, 2025

Hartstikke leuk om te zien dat we al zoveel aanmeldingen hebben ontvangen! 💚

Wij varen graag met 2 personen met jullie met Sail Amsterdam

Mvg.

Rob

HEINEKEN-88
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • July 23, 2025

Ik ga op de vrijdag toch al naar Sail, maar wel met mijn vrouw. Is het mogelijk om +1 aan te melden of is het echt alleen voor mensen van de community?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er is beperkt plek op de boot. Vandaar dat het echt een aanmelding is voor als je lid bent van onze community en het is een aanmelding voor 1 persoon. 

HEINEKEN-88
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • July 23, 2025

Bedankt voor het antwoord.

Begrijpelijk, maar dan laat ik gaan. Ik vermoed dat mijn vrouw het niet kan waarderen als ik haar 2 uur op de kade achter laat😋

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • July 23, 2025

Er is beperkt plek op de boot. Vandaar dat het echt een aanmelding is voor als je lid bent van onze community en het is een aanmelding voor 1 persoon. 

Goed dat jullie dit zo doen zodat er zoveel mogelijk mensen mee kunnen. Juist zodat je ook in aanraking komt met de leden in plaats van je naasten.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 23, 2025

Begrijpelijk, maar dan laat ik gaan. Ik vermoed dat mijn vrouw het niet kan waarderen als ik haar 2 uur op de kade achter laat😋

Laat je vrouw een vriendin (of vriendinnen) meenemen ​@HEINEKEN-88 en reis met meerdere lieden naar Amsterdam. De dames zullen die twee uur prima kunnen vullen. Er is rondom Sail zoveel te zien en te beleven, ook langs en op de kade’s waar de Tallships afgemeerd liggen. Ik denk zelfs dat de dames tijd te kort zullen komen. 

HEINEKEN-88
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • July 23, 2025

Laat je vrouw een vriendin meenemen ​@HEINEKEN-88 en reis gedrieën naar Amsterdam. De beide dames zullen prima die twee uur kunnen vullen. Er is rondom Sail zoveel te zie en te beleven, ook langs en op de kade’s waar de Tallships afgemeerd liggen.  

Ik heb al eens achter de schermen mogen kijken bij Sail. Ik heb er als beveiliging mogen werken. Dus ik ga gewoon lekker een dagje aan de wandel. 

Ik ga niet iemand extra meenemen, want Als ik iemand mee neem, ben ik de laatste die thuis komt. Ik moet ook nog zorgen dat ik op tijd thuis kom als de NS het af laat weten. Ik moet snachts nog werken 😅

Maar bedankt voor het idee.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • July 23, 2025

Bedankt voor jullie enthousiasme!
Wat ontzettend leuk om te zien hoeveel mensen interesse hebben in onze speciale rondvaart tijdens Sail 2025 ter ere van het 15-jarig bestaan van de KPN Community. Vanwege het overweldigende aantal aanmeldingen sluiten we dit topic eerder dan gepland.

Over de aanmelding

De vaartocht is exclusief bedoeld voor actieve community leden en deelname geldt voor één persoon.
Heb je je aangemeld via het formulier of per privébericht? Dan ontvang je uiterlijk 1 augustus 2025 een e-mail van ons met de bevestiging of je wel of niet geselecteerd bent om mee te varen.

Niet geselecteerd? Of iemand meenemen?

Geen zorgen: er zijn meer kansen om Sail op een bijzondere manier te beleven!
Via de MijnKPN app kun je meedoen aan acties voor andere unieke Sail-ervaringen, zoals:

• Rondvaarten

• Sail-on-Stage optredens

• Arrangementen

• Tickets voor het reuzenrad

Ga in de MijnKPN app naar Voor Jou → Extra’s en meld je aan via onze partner SEATERS.

Hopelijk tot bij Sail of op de Community!

Nogmaals dank voor alle enthousiaste reacties. Hopelijk zien we je (terug) op de Community of zelfs aan boord tijdens Sail 2025!