Skip to main content

Sinds enkele dagen werkt de functie ‘Actief sinds laatste bezoek’ niet meer. Er staan nog maar een paar topics vermeld in plaats van alle topics sinds mijn laatste bezoek aan de community. Meer mensen last van?

Piet.

Hallo @Piet van der Vooren ,

Ik gebruik die optie nooit, maar ik heb het nu even voor je getest. 

Hoewel ik momenteel actief ben op het forum krijg ik via die optie wel 52 topics te zien. 

Met de optie Recent Actieve Topics heb je altijd de laatste wijzigingen in beeld. Verder werk ik zelf altijd met de favorieten om topics te volgen waarin ik geïnteresseerd in ben. 

Hoi @Piet van der Vooren 

Ik heb die functie altijd ingesteld en zie geen probleem zoals jij, geen last van. Werkt prima. 

Hoi @Piet van der Vooren .  Ik moet bekennen dat ik hier zelf ook geen gebruik van maak. Volgens @Friesian  werkt het.  Is het bij jou nu ook (weer) goed?

Hoi @Piet van der Vooren .  Ik moet bekennen dat ik hier zelf ook geen gebruik van maak. Volgens @Friesian  werkt het.  Is het bij jou nu ook (weer) goed?

Hoi @Erwin van KPN, het heeft een paar dagen bij mij niet goed gewerkt, maar ik heb de indruk dat het nu weer goed is.

Piet.

@Erwin van KPN Het probleem is helaas weer terug. In ‘Actief sinds laatste bezoek’ staan nu na het inloggen 28 topics, terwijl het 24 uur geleden is dat ik voor het laatst ingelogd was. Normaal staan er dan zo'n kleine 200 topics.

Piet.

Vreemd . Ik heb het gisteren en vandaag zelf nog even getest en hier lijkt het te werken. Hoe is het nu bij jou?

Ik check het net even : 158 stuks. 

En dat terwijl ik letterlijk 24 uur per etmaal online ben op het forum via mijn telefoon en/of PC.  

Hier is de stand 134 topics. Ik log ook nooit uit. Het oudste topic op de lijst is van vanochtend ergens tussen 8 en 9 uur. Ik ben nieuwsgierig naar de precieze definitie van "sinds laatste bezoek".

ik vermoed dat dat een cookie kwestie is?  En mobiel heb je geen vast ip dus als ze het daar aan relateren.   Het is voor mij ook speculeren.  

Ik kijk nu net weer even. 

Zowel op mijn iMac als op mijn iPhone is de stand nu 168.

Dus heeft het niets met cookies te maken.  

Los daarvan ben ik continu online en actief op het forum. Dan zou je een stand verwachten van minder dan tien. 

Net even wat zitten experimenteren. Ik heb de teller op 0 gekregen door op mijn telefoon zelf uit te loggen en daarna opnieuw in te loggen.

Daarna stond de teller (ook op mijn tablet) op 0. Inmiddels staat die al weer op 3 door nieuwe reacties. Het zijn dus de topics “Actief sinds de laatste keer inloggen” die getoond worden.

Nog even een toevoeging @Piet van der Vooren : ik gebruik deze optie nooit, dus weet niet of dit eerder anders was → “Actief sinds laatste bezoek” maar dan heeft Gainsight dit wellicht bij een recente update veranderd.

Vreemd . Ik heb het gisteren en vandaag zelf nog even getest en hier lijkt het te werken. Hoe is het nu bij jou?

Sinds een paar dagen werkt alles weer goed.

Ik log één keer per dag in, en dan is na een dag het aantal ongelezen postings meestal zo tussen de 150 en 200. Tot een paar dagen geleden was dat slechts 10 tot 20, dus dat klopte niet. Maar de laatste paar dagen gaat alles weer als voorheen.

Dank allen voor het meedenken!

Piet.

Reageer