Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 579 reacties
  • 6706 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

579 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 3, 2025

Fietsen in Groningen kan spannend zijn. Vooral bij de kruispunten waar het stoplicht tegelijkertijd op groen gaat/staat! 

Van een onderwatertuin, aquarium forum ken ik dit als Grunn. 🙂

100 procent ​@Friesian ! Moi eem! 😎 

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 3, 2025

Fietsen in Groningen kan spannend zijn. Vooral bij de kruispunten waar het stoplicht tegelijkertijd op groen gaat/staat! 

Van een onderwatertuin, aquarium forum ken ik dit als Grunn. 🙂

100 procent ​@Friesian ! Moi eem! 😎 

Duzzzzzzz. 

Eierballen ken je ook! 😉🙂

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 3, 2025

Hahaha zeker ​@Friesian. Maar niet verder vertellen: ik ben persoonlijk niet echt de grootste fan. 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 4, 2025

Hebben we hier nog een actief (waar luister je naar) muziek-topic? 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 4, 2025

@Anneke-Anna Ik heb even voor je gekeken. Een jaar geleden begon ​@Friesian dit topic: Naar welke muziek luister jij?. Maar dat topic ligt ook alweer maanden stil. Een mooi moment om deze weer nieuw leven in te blazen? Of begin gerust een eigen topic!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 4, 2025

@Anneke-Anna Ik heb even voor je gekeken. Een jaar geleden begon ​@Friesian dit topic: Naar welke muziek luister jij?. Maar dat topic ligt ook alweer maanden stil. Een mooi moment om deze weer nieuw leven in te blazen? Of begin gerust een eigen topic!

Dank je ​@Denise van KPN, dat dat topic stil ligt komt denk ik omdat er een slotje op zit 😅🔒

Is er een kans dat het op proef weer wordt geopend? ​@Friesian 

Een nieuw topic vind ik ook zo wat en kost alleen maar extra data verkeer 😇😉

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 4, 2025

Ha, en dat komt natuurlijk weer omdat er een half jaar geen reactie in is geweest. Zal ik hem weer openen?

Edit: je kan weer los!

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

​​​​​​@Anneke-Anna schreef:

Is er een kans dat het op proef weer wordt geopend? ​@Friesian 

Ik gok van wel. 😀

I'm sorry. 😉👍😶

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

Ik geloof dat er heel veel mensen ooit zijn begonnen met een Nokia telefoon met toetsen.

Dit geeft er een bijzondere twist aan 🙂😎

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 5, 2025

Hehehe, de Nokia was bij mij inderdaad de eerste telefoon. Top ding. Leuk woordgrapje zo.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • September 5, 2025

Al een oude grap, maar blijft leuk, dat was in de periode dat Nokia zelf stopte met telefoons maken.

Mijn eerste telefoon was geen Nokia, maar een Motorola.

Maar ik ben daarna wel lange tijd trouw gebleven aan de Nokia.

Inmiddels loop ik ook al weer een aantal jaren rond met smartphones  met daarop de naam Nokia, maar wel met de wetenschap dat dit van HMD is met een Nokia naam die ze mochten gebruiken.

Voordeel is dat deze op een redelijk kale versie van Android draaien en ook geregeld updates krijgen.

Zoverre het er naar uit ziet ga ik hierna wel weer afscheid nemen van de Nokia, wordt dan denk ik weer eens Motorola, die hebben zover ik weet ook kale versie van Android.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 5, 2025

Dat minimale van een kale Android lijkt mij ook wel  ​@MandersOnline wat. In het verleden en dan spreken we over de periode HTC Desire HD ook wel eens custom roms erop gedraaid. Mooie tijden. Nu al jaren braaf een iPhone 😉

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • September 6, 2025

Ik heb nog steeds een Nokia 6210 bewaard. Geen idee of die nog doet met huidige simkaart. Is wel lekker rustig zonder whatsapp en messenger. Reageer dan alleen op sms en bellen.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 10, 2025

Loesje schrijft:

Tja die service-bot…. 😎😋😀

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 10, 2025

Ik heb nog steeds een Nokia 6210 bewaard. Geen idee of die nog doet met huidige simkaart. Is wel lekker rustig zonder whatsapp en messenger. Reageer dan alleen op sms en bellen.

Mooi toestel ​@Wil_I_am  Deze heb ik heel vroeger zelf ook een tijdje gehad en daarna overgestapt op de Nokia 6310i en dit beestje heeft het destijds heel lang volgehouden. En een batterij die gewoon meerdere dagen meeging……..

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 15, 2025

Kwam vandaag in de XL winkel in Barendrecht en kreeg daar een folder van mezelf in me handen gedrukt 🤣 

Achter de weggemoffelde link zit ook nog eens een hele campagne waar ik enkele keren voorbij kom. Grappig om te zien dat het dan zo wordt verspreid. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

@Ik_Combineer Cool! Ziet er gelikt uit.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

Zijn er al mensen over op iOS 26? ‘t Is even wennen, maar het ziet er zeer mooi uit. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 15, 2025

Is die al stabiel? In het verleden wel enkele keren actief met de beta mee gedaan en dan vervroegd over. Maar uiteindelijk merkte ik toch dat al die bugs het me niet waard waren. Wacht nu altijd gewoon op de normale release.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

Klopt! Vandaag gereleased, nog geen rariteiten ontdekt. Alleen bij de camera zitten instellingen weer nét even anders in elkaar. Wel een grote 5,8 GB. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 15, 2025

Is die al stabiel? In het verleden wel enkele keren actief met de beta mee gedaan en dan vervroegd over. Maar uiteindelijk merkte ik toch dat al die bugs het me niet waard waren. Wacht nu altijd gewoon op de normale release.

Ik begin nu ook te twijfelen en houd het voorlopig nog even bij de versie die ik nu heb, weet niet of ik al klaar ben voor al die veranderingen😅

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

It’s up to you guys… info

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 15, 2025

Ik ga wachten tot iOS 26.1, zodat de meeste bugs enzo opgelost zijn

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 16, 2025

@Ik_Combineer 

Das toch supergeweldig! Behalve dat je mensen helpt als monteur draag je ook je steentje bij als public relations. 😎

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 16, 2025

Wat ontzettend leuk, die folder ​@Ik_Combineer! Leuk dat ze collega’s inzetten in plaats van één of ander model. 

Ik ben, as we speak, onderweg naar Amsterdam om daar een dagje op kantoor te werken. Kleine wereldreis, die vroeg begon 😅🫩

Heeft iedereen al een kopje koffie gehad?