Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 579 reacties
  • 6706 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

579 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • November 9, 2025

Alweer een beetje hersteld ​@JB22_

Trouwens ​@fixnix ik zit al een tijdje naar je profielfoto te kijken want hij kwam me zo bekend voor. Is het de Sergeant Major van Williams van It Ain't Half Hot Mum? Ik heb die serie ontzettend vaak gekeken vroeger! Moest altijd erg om hem lachen en heb het introlied nog vaak in mijn hoofd. 😄

It Aint Half Hot Mum - Opening Titles and Theme Tune 

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • November 9, 2025

Alweer een beetje hersteld ​@JB22_

Trouwens ​@fixnix ik zit al een tijdje naar je profielfoto te kijken want hij kwam me zo bekend voor. Is het de Sergeant Major van Williams van It Ain't Half Hot Mum? Ik heb die serie ontzettend vaak gekeken vroeger! Moest altijd erg om hem lachen en heb het introlied nog vaak in mijn hoofd. 😄

It Aint Half Hot Mum - Opening Titles and Theme Tune 

Het is inderdaad Windsor Davies.

Effe lachen → 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • November 9, 2025

Jaaaaa! Haha, fantastische stukjes met hem. Moet de serie binnenkort maar weer opnieuw gaan kijken. 😄

• November 9, 2025

@Sanne van KPN 

Nou, zo goed als,.. heb enkel nog zo'n vervelende corona achtige nare hoest,… Vorig weekeind leek ik op te knappen, maar de zondags was ik natuurlijk bekaf in mijn doen en laten, begin deze week had ik ok nog een vrij lange zeurende spierpijn. Sinds woensdag en gisteren weer gewerkt want was donderdag en vrijdag roostervrij 😂 waarbij ik gisteren eigenlijk zo goed als geen spierpijnen meer had tijdens het zitten. Dus die lijkt weg te zijn.

Vandaag toch weer een wandje geverfd welke nog gedaan moest worden... Maar even lekker superaktief zijn wil nog niet echt, energielevel is nog wel wat laag. En komende week weer lekker een normale (werk)week op de planning!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • November 9, 2025

Gelukkig dat het langzaam aan de beterende hand is, dat is echt een flink virus geweest. 😣 Succes met de werkweek alvast! Hopelijk zet de stijgende lijn zich door. 💚

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • November 9, 2025

Jaaaaa! Haha, fantastische stukjes met hem. Moet de serie binnenkort maar weer opnieuw gaan kijken. 😄

De Britten hadden fantastische stukjes waarvan ik Alo Alo de leukste vond. 

Leen59
Wijsgeer
  • November 9, 2025

Vandaar de baret in je avatar 😄

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • November 9, 2025

Vandaar de baret in je avatar 😄

🤣😂
Ik heb iets met militairen 😃

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 10, 2025

Weet iemand hoe laat het is?

Dit doet me denken aan plus/minus 50 jaar geleden, toen ik in Harlingen werkte en rond etenstijd even Harlingen in ging met mijn maat en toen zag ik een koekoeksklok in een winkel en die was in de aanbieding en ik wist dat mijn moeder gek was op die klokken.

Dus de winkel in en op een gegeven moment zei die mevrouw, (die graag verkopen wou) Mijn man hangt hem aan iedere muur op!
Toen ik dat thuis vertelde vroeg mijn broer En wat zei je toen Kon u er elke keer nog op tijd bij zijn?🤣

Zo alert was ik niet, maar anders had ik het vast wel gezegd.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 12, 2025

Spannend dat voetballen he Simba?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 12, 2025

Ah, lieve Simba! 😍

Hebben jullie gisteren nog zingende kinderen aan de deur gehad? Gisteren was het Sint Maarten, maar volgens mij is dit niet overal in het land een bekende traditie?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 12, 2025

Nee ​@Shyrin van KPN 

Mijn vriendin wel, maar ik woon in een bijna doodlopende straat, daar komen ze nooit, in het begin had ik van alles voor ze in huis gehaald maar geen kinderen gezien…

Zo'n straat heeft voordelen en nadelen, als ik wat van de post verwacht dan gebeurde het in het begin steeds dat het bij de buurman werd bezorgd, terwijl mijn huisnummer duidelijk op de muur staat, afijn dat hebben ze inmiddels beter geleerd, tenzij het een vreemde postbode is….
Gelukkig kan ik heel goed met mijn buren, dus geen probleem.

Aan de andere kant woont het wel lekker rustig😋

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • November 12, 2025

Nee ​@Shyrin van KPN 

Mijn vriendin wel, maar ik woon in een bijna doodlopende straat, daar komen ze nooit, in het begin had ik van alles voor ze in huis gehaald maar geen kinderen gezien…

Zo'n straat heeft voordelen en nadelen, als ik wat van de post verwacht dan gebeurde het in het begin steeds dat het bij de buurman werd bezorgd, terwijl mijn huisnummer duidelijk op de muur staat, afijn dat hebben ze inmiddels beter geleerd, tenzij het een vreemde postbode is….

Een beetje humor mag toch?
Beetje woordverdraaien enzo
🤣

Ik lees jou bericht als

Mijn vriendin wel, maar ik woon in een bijna doodlopende straat, daar komt ze nooit, in het begin had ik van alles voor haar in huis gehaald maar haar niet gezien…

Zo'n straat heeft voordelen en nadelen, als ik wat van mijn vriendin verwacht dan gebeurde dat in het begin steeds bij de buurman, terwijl mijn huisnummer duidelijk op de muur staat, afijn dat heeft ze inmiddels beter geleerd, tenzij het een vreemde buurman is….

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 12, 2025

Mag jij wel editten van dokter ​@fixnix ?

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • November 12, 2025

Mag jij wel editten van dokter ​@fixnix ?

😊.

Ik zit nu in de wachtkamer om van mijn editdrang af te komen. 

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • November 14, 2025

Hoe zoeken jullie op Google?

Stel je wilt weten dat de V10 modem problemen heeft met superwifi?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 15, 2025

Gewoon intypen op Google ​@fixnix 
Je krijgt als eerste een AI antwoord en verder antwoorden van de KPN community

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • November 15, 2025

Hoeveel tijd heb je? Het kan tot kerst duren tot je alle topics leest.

GOOGLE V10 (problemen OR probleem) (superwifi OR "super wifi") site:community.kpn.com

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • November 15, 2025

Hoeveel tijd heb je? Het kan tot kerst duren tot je alle topics leest.

GOOGLE V10 (problemen OR probleem) (superwifi OR "super wifi") site:community.kpn.com

Precies,

Experia AND Box OR box AND v10 AND problemen AND superwifi site:https://community.kpn.com/

Standaard staat Google op OR. Als je goed kunt zoeken is dat goud waard. Op deze manier krijg je ook inzicht welke digitale sporen mensen kunnen achterlaten. 
​​​​​​​
Ik heb voor foto’s een addon dat heet InvidWeVerify, daar kun je op diverse platformen meteen de foto zoeken die op een website staat.
Scheelt downloaden. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • November 16, 2025

maar volgens mij is dit niet overal in het land een bekende traditie?

Ik ben in Brabant opgegroeid en daar deden we niet aan Sint Maarten. We liepen wel met lampionnen die we zelf maakten, maar ik kreeg er geen snoep voor terug. 😭 Jaren aan suiker gemist!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

maar volgens is het dit niet overal in het land een bekende traditie?

Ik ben in Brabant opgegroeid en daar deden we niet aan Sint Maarten. We liepen wel met lampionnen die we zelf maakten, maar ik kreeg er geen snoep voor terug. 😭 Jaren aan suiker gemist!

Join the club. Pas vanaf het moment dat mijn moeder ons verhuisde naar het Noorden ontdekten wij Sint Maarten. Tot mijn 11de jaar was dat een onbekend fenomeen. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 17, 2025

Waarom moet ik iedere keer aan glasvezel denken bij deze schoenen??

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hehehe, ik zie de gelijkenis wel met die oranje kabels ehhhh, veters ​@driemaster 😂

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Daar heeft iemand dus gewoon wat kabel van de rol gehaald en zijn veters vervangen 😅

Erwin van KPN
Moderator

Voor iedereen die van puzzelen houdt, of graag eerst moppert en daarna toch weer een poging waagt: de nieuwe Kopkraker is er voor jou :-)

#geen_spam