Skip to main content

Community Spotlight: tijd om leden in het zonnetje te zetten!

• November 28, 2025
  • 43 reacties
  • 793 keer bekeken
Toon eerste bericht

43 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 29, 2025

Dat vind ik heel mooi gezegd MandersOnline, die instelling heb ik ook een beetje. :) 

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • November 29, 2025

Volgens confucius is het met veren in de reet lastig zitten! 🤗

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • November 29, 2025

Erg leuk om vermeld te worden, ik dank jullie wel.

Leen59
Wijsgeer
  • November 30, 2025

Leuk om genoemd te worden, maar aan de andere kant ook weer triest dat het zover is gekomen.

Ik ben hier destijds beland vanwege problemen met Superwifi na een update en heb me daarna vastgebeten in dat onderwerp. Sindsdien volg ik dit forum dagelijks en probeer op basis van mijn ervaring andere klanten te helpen bij het vinden van een oplossing. Soms lukt dat, maar ik lees helaas dat het vaak niet lukt. Bij mij lijkt het netwerk nu stabiel, maar ik blijf dit forum nog wel volgen.

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 30, 2025

Leuk topic dit! Een klein stukje gelezen, enkele namen gezien waar ik het beslist mee eens ben dat ze extra vermeld worden, in het zonnetje worden gezet. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 30, 2025

Zo'n mooi topic vindt Tijger dit, dat hij een taart wil bakken, welke taart denkt hij nog even over na.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • November 30, 2025

Die mooie woorden pakken we maar al te graag mee ​@Raspberry 

Haha, geweldig. Enne, laat het ook maar ff zien aan je/jullie leidinggevende! De eindejaarsgesprekken komen eraan ​@Jeroen van KPN. 😁😘

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goeie tip! 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • November 30, 2025

@huistijger heerlijk zo’n keukenmachine. Heb thuis ook een kitchen aid staan en gebruik hem bijna wekelijks om taarten of pasta mee te maken. 
Gister een wolken citroen taart gemaakt en een aardbeien kwarktaart. 😍

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • November 30, 2025

“Secuur in uitzoekwerk” dat beschrijft mij denk ik wel heel aardig. Ook broodnodig in mijn werk. Grappig dat het kennelijk ook buiten het werk een beetje zo wordt gezien. Mijn uitzoekwerk kwam deze week erg goed van pas toen er een beroep op me werd gedaan om wat beveiligingscamera’s uit te pluizen en beelden veilig te stellen. Het bleek een Linux systeem te zijn. En dan zit je wat avonden te puzzelen om de daders op beeld te krijgen.

Osint guy?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 1, 2025

@huistijger heerlijk zo’n keukenmachine. Heb thuis ook een kitchen aid staan en gebruik hem bijna wekelijks om taarten of pasta mee te maken. 
Gister een wolken citroen taart gemaakt en een aardbeien kwarktaart. 😍

Dat jij dat ziet ​@Ik_Combineer  dat het een Kitchen Aid is, ach ja Heel Holland bakt gebruikt ze ook, het is een fijne goede en vooral stille machine.
Hij kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Verleden week heb ik nog een Wortel Pecannoot-taart gebakken.
Tijger let dan altijd op of ik het wel goed doe, handig zo'n opzichter. 😋

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

“Secuur in uitzoekwerk” dat beschrijft mij denk ik wel heel aardig. Ook broodnodig in mijn werk. Grappig dat het kennelijk ook buiten het werk een beetje zo wordt gezien. Mijn uitzoekwerk kwam deze week erg goed van pas toen er een beroep op me werd gedaan om wat beveiligingscamera’s uit te pluizen en beelden veilig te stellen. Het bleek een Linux systeem te zijn. En dan zit je wat avonden te puzzelen om de daders op beeld te krijgen.

Osint guy?

Nee gewoon in de privé sfeer bij ouders in het complex de helpende hand geboden om bewijzen te verzamelen. Daders vol in beeld en dump gemaakt richting politie. Mensen van 80 weten niet hoe ze dit moeten doen maar willen ook veilig wonen. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Goeie tip! 

Het goede gesprek is hier dagelijks te zien ​@Jeroen van KPN

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • December 1, 2025

Osint guy?

Nee gewoon in de privé sfeer bij ouders in het complex de helpende hand geboden om bewijzen te verzamelen. Daders vol in beeld en dump gemaakt richting politie. Mensen van 80 weten niet hoe ze dit moeten doen maar willen ook veilig wonen. 

Ok.. .

Heel goed werk!!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Zonder bewijzen doet de politie weinig ​@fixnix. Die bewijzen dan maar veiligstellen zodat onze ouderen ook nog een beetje normaal kunnen wonen. Braak en brandstichting is niet leuk.

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • December 1, 2025

Zonder bewijzen doet de politie weinig ​@fixnix. Die bewijzen dan maar veiligstellen zodat onze ouderen ook nog een beetje normaal kunnen wonen. Braak en brandstichting is niet leuk.

Helemaal mee eens. Rond mijn oude huis hingen verschillende camera’s. Niet dat ze de openbare weg filmden, zeker niet, maar 1 ervan filmde het voorraam en de deur. Waarbij ik diverse mensen waarnam die pontificaal voor het voorraam gingen gluren om te kijken of we thuis waren. Achterlijk gedrag als je het mij vraagt. 

Ouderen horen beschermd te worden. Dit is het minste wat we voor hun kunnen doen. 

Ik hoop van ganse dat die klanten gepakt worden ​@Roy74 !

Flitsend
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • December 2, 2025

Wat ontzettend attent!

Ik ben nog niet zo lang actief binnen de community, maar heb al veel kunnen leren en ook een handjevol mensen goed op weg kunnen helpen. Sinds de geboorte van mijn lieve dochter ben ik (logischerwijs) iets minder aanwezig maar ik probeer te helpen waar ik kan en ben nog niet van plan te gaan. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mooi om te lezen dat je nog niet het plan hebt om deze community te verlaten ​@Flitsend