Skip to main content

De gemeente heeft een hek geplaatst zodat men niet over het gras gaat lopen.

Enkele maanden later:

Men zegt dat dit gefotoshopt is...

Grappig om te zien. In Woerden hadden we ook zo een situatie met een 'olifantpaadje'. Het stadspark was opnieuw ingericht, en het bestaande kunstmatig aangelegde paadje door het grasveld werd door de gemeente versperd met een boomstam. Op sociale media werd voor de grap aangegeven, vlak voor de opening, dat de boom weg moest, en blijkbaar is daar ook echt gehoor aan gegeven.…

https://www.ad.nl/woerden/woerdens-olifantenpaadje-niet-langer-versperd~a6f2674d/

Hoezo denk je dat? Olifantenpaadjes, zoals dit heet, zie je vaker. Er is zelfs een Facebook-pagina aan gewijd. 

Hoezo denk je dat? Olifantenpaadjes, zoals dit heet, zie je vaker. Er is zelfs een Facebook-pagina aan gewijd. 

Omdat m.u.v. het "nieuwe paadje" alles aan beide foto's precies hetzelfde is, zelfs de bewolking, de kleur van de bladeren en andere omgevingsomstandigheden. Dat lukt bij een foto die "een paar maanden later" gemaakt is niet.

Daar zit wat in wat ​@Henk2304 zegt, ik geloof dat hij gelijk heeft….
Afijn dat had ik dus niet ontdekt, anders had ik hem niet geplaatst.

Ja, daar lijkt het wel op. Maar lucratief is het niet, omdat olifantenpaadjes wel eens vaker omgeleid worden. 

En nu wil ik eerst koffie met gevulde speculaas.

Erg scherp gezien ​@Henk2304 en ​@Marlon92 
Want nu ik erover nadenk, die extra paadjes loop je ook niet in een paar maanden zover in, dat duurt wel wat langer, tenzij er een kudde olifanten overheen gaan lopen 🤣
En die sneeuw bleef ook wel erg lang liggen😎

Daar zit wat in wat ​@Henk2304 zegt, ik geloof dat hij gelijk heeft….
Afijn dat had ik dus niet ontdekt, anders had ik hem niet geplaatst.

Het is fijn dat je het nu ontdekt hebt, toch? Soms zie je dingen pas later of met een beetje hulp. Toch bedankt voor het delen: leuk onderwerp olifantenpaadjes! 😉

Olifantenpaadjes, zoals dit heet, zie je vaker. Er is zelfs een Facebook-pagina aan gewijd. 

Klopt! Wist je ook dat er een scheurkalender te bestellen is?
​​​​​

Mag deze ook??

Olifantenpaadjes, zoals dit heet, zie je vaker. Er is zelfs een Facebook-pagina aan gewijd. 

Klopt! Wist je ook dat er een scheurkalender te bestellen is?
​​​​

Weet ik, maar het is een adres waar ik geen geld naar toe stuur, Huistijger, is voorzichtig.
Je moet tegenwoordig zo oppassen wie je geld stuurt, want je bent het zo kwijt.
Is mij gelukkig nog niet overkomen, maar in mijn kennissenkring wel een paar.
Bol heeft het boek ook niet anders had ik het daar gekocht.

Mij excuses voor de dubbele reactie hierboven. Ik kreeg tot twee keer toe de rode balk met de melding dat er iets fout gegaan was en dat ik het nog we keer moest proberen. Bij de tweede keer heb ik 't opgegeven. Nu zie ik dat het toch 2 keer is geplaatst.

Ik heb 1 van de dubbele reacties verwijderd ​@Henk2304, en ook je opmerking over Huistijger 🙂

Ik vind de Engelse term voor een olifantenpaadje altijd zo mooi: desire path, een verlangenspad.

Reageer