Skip to main content

Dwaling op dinsdag 1 december 2020

• December 1, 2020
  • 34 reacties
  • 820 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

34 reacties

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

@SledgehammerNL

Wat betreft @Ron : Dat was juist de instinker. 26 dagen geleden heeft één van de moderators een serie berichten van hem op beantwoord gezet. Zijn eigen laatste bijdrage is van ruim een maand geleden. 

En dat had ik dan weer niet in de gaten..:sweat_smile:

Well played!

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Super leuk! Ik zal mijn best doen om een leuke dwaling neer te zetten. :blush:

Aan de ondersteuners die niet meegeteld waren: Geen zorgen, ik ben jullie niet vergeten! Ik heb alleen niet goed genoeg gekeken. :wink:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik verheug me nu wel op de donuts van @Shyrin_ 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Haha ik dacht al waarom heb ik een mention na al meer dan 2 weken geen forum te hebben gedaan, leuk dit! 💚

Betekent dit dat ik ook donuts krijg @Shyrin_ ? ✨

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 4, 2020

Oewh ik heb deze dwaling helemaal gemist :slight_frown: Maar ik zie dat we donuts krijgen en dat maakt het weer helemaal goed, thanks @Shyrin_ :yum:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Superuser
  • December 4, 2020

Ja, sorry @Maja_ 

Ik had dit keer alleen even de moderators uit het schema getagd. Want anders zou de Dwaling te simpel worden. Het moest wel een uitdaging blijven. 

Maar volgende week heb je een nieuwe kans als Denise_ de dwaling organiseert.  

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 4, 2020

@Jeroen_dB en @Maja_ Haha! Ergens in 2025, als we weer op kantoor mogen werken :wink: ! Iets met wat in het vat zit….

@Sanne_M Ja, zeker! I’mma hook you up! :grinning::hugging:

Nico_
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • December 4, 2020

Wait, whut? Komt @Shyrin_  met haar welbekende donuts weer aanzetten? Count me in!

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

@Shyrin_ en haar welbekende donuts dus?...Ik zit sterk te twijfelen om maar eens te solliciteren bij KPN. Ergens nog een leuke functie vrij?