Skip to main content

Dwaling op donderdag 29 februari 2024

  • 29 February 2024
  • 19 reacties
  • 169 keer bekeken
Dwaling op donderdag 29 februari 2024

Eens om de vier jaar telt de maand februari 29 in plaats van 28 dagen: vandaag is de dag! We vieren het met een spelletje op donderdag 😃!

We hebben op kantoor een voorraadpot en hoewel het nog lang geen Pasen, is de pot al wel gevuld met paaseitjes:

 

De vraag van deze week: raad eens hoeveel paaseitjes er in deze voorraadpot zitten? 

Ik denk 120.  Al zitten er op dit moment al een stuk minder in😂🐰


Ik ga voor iets meer: 163


Ik was bij de telling van de eitjes, dus zal niet deelnemen. Ben uiteraard wel gewoon omkoopbaar 😁


De pot is nog maar halfvol nu zelfs. Ik denk dat de pot begon met 99 eitjes.


1)) Mijn gok is 90 eitjes in de pot.

2)) Wat moet ik @Jeroen van KPN betalen om hem om te kopen, om hem te laten vertellen wat het aantal eitjes in de pot is ?


Volgens mij zitten er inmiddels nog maar een stuk of 20 in


We zijn nu 23 minuten verder na het laatste bericht, dus ik gok dat ie nu leeg is.


Ik denk dat er 76 in zitten. 👻


Ik denk dat we begonnen met 199 eitjes.


Ssssht. Niet verder vertellen maar ik heb de pot met eitjes gestolen en opgegeten. Heb niet geteld hoe veel eitjes er in zaten. Smaakten wel heerlijk hoor !!!!!!!!!!   ;-)  LOL.


Ik denk en gok, dat er 100 paaseitjes 🐣🐣in de pot zaten, tijdens de beginstand en het plaatsen van deze Dwaling.

 


Ssssht. Niet verder vertellen maar ik heb de pot met eitjes gestolen en opgegeten. Heb niet geteld hoe veel eitjes er in zaten. Smaakten wel heerlijk hoor !!!!!!!!!!   ;-)  LOL.

Haha! 🤣

Een tussenstand:
 



 


wat was er zo bijzonder aan de oranje en de gouden, dat vooral die 2 kleuren er tussenuit gevist zijn? 😋


Oranje was salted caramel, goud de witte chocola. Die zijn populair hier 😄


Oranje was salted caramel, goud de witte chocola. Die zijn populair hier 😄

Ik ben vooral verslaafd aan pure chocolade 😛, dus als ik bij deze pot met paaseitjes kon, waren alle rode 🔴 er inmiddels ook uitgevist.


Die is hier juist minder populair, behalve bij onze teamleider, dus vis maar een end weg 😁


Tijd voor het antwoord… 🥁

Er zaten 167 paaseitjes in de pot! Ondertussen is de pot al 3 keer aangevuld… 🙈


dan zat @Noordzee er met maar 4 naast, netjes :)


Haha, ja!

Als iemand zich vrij voelt om de volgende Dubio of Dwaling te verzorgen… Pak het podium! 


Reageer