Dynasty komt naar ONS! Welke tv-serie of programma blijft jou voor altijd bij?
In november zie je de iconische soapserie Dynasty uit de jaren ’80 op de zender ONS! ONS is dé zender voor iedereen die wel van een beetje nostalgie houdt.
Kijk vanaf 11 november naar Dynasty op ONS
De populaire serie Dynasty gaat over de rijke familie Carrington uit Denver, die een olie-imperium én een luxe leventje hebben. Met wel 217 afleveringen vol drama en intrige is Dynasty een echte klassieker!
Het wordt nog leuker: vanaf 11 november is de zender ONS voor iedereen te kijken, ook als je het Pluspakket nog niet hebt. Dus iedereen kan straks genieten van Dynasty en andere nostalgische programma’s! Meer info vind je op https://www.kijkbijons.nl/.
ONS vind je op kanaal 89. Kijk Dynasty elke werkdag om 19:00 uur.
Nu zijn we benieuwd: welke tv-serie of programma is voor jou écht onvergetelijk? Heb je vroeger ook Dynasty gekeken of is er een andere klassieker die je altijd bij zal blijven?
Deel je herinneringen en/of favorieten hieronder!
Bladzijde 3 / 3
Hoi @Jeroen van KPN
Heb je inmiddels al de vernieuwde tune van Medisch Centrum West gehoord? Want Medisch Centrum West is weer helemaal terug op de televisie, op zondagavond om 21:30 uur op SBS 6.
De oude tune zit ook bij mij in het collectieve geheugen, maar de nieuwe vind ik net iets frisser klinken. Het is dezelfde tune als in de jaren 80 en 90, maar in een nieuw jasje.
Ik moet zelf ineens weer denken aan Medisch Centrum West. Mijn moeder keek daar altijd naar begin jaren 90. De tune van dit programma staat echt in mijn geheugen gegrift.
Fun fact: Ik heb dus heel lang in Lelystad gewoond en mijn moeder werkte in het ziekenhuis waar deze serie opgenomen werd!
Ik moet zelf ineens weer denken aan Medisch Centrum West. Mijn moeder keek daar altijd naar begin jaren 90. De tune van dit programma staat echt in mijn geheugen gegrift.
Fun fact: Ik heb dus heel lang in Lelystad gewoond en mijn moeder werkte in het ziekenhuis waar deze serie opgenomen werd!
Hoi @Shyrin van KPN
Het moet toch niet gekker worden, want zelf ben ik namelijk opgegroeid in Lelystad. Mijn ouders kwamen in 1974 wonen in Lelystad, toen ik nog een peuter was van 2 jaar. Ik heb tot mijn 30ste jaar in Lelystad gewoond, dus de kans is dermate aanwezig dat we elkaar voorbij zijn gelopen in het stadscentrum De Gordiaan, alleen kende we elkaar toen nog helemaal niet.
Daarnaast heb ik ook nog als figurant mee gedaan in Medisch Centrum West, wat opgenomen werd op de 4e verdieping van het Zuiderzee Ziekenhuis (tegenwoordig het St. Jansziekenhuis). Kreeg toen een VVV-bon ter waarde van 25,- gulden, voor het figureren. Weet alleen niet meer in welke aflevering ik meespeelde als figurant, daar is het te lang geleden voor.
Ik heb toen dus bijna alle acteurs in het echt gezien en gesproken, en dat was erg leuk en vooral gezellig.
De tv serie Battelstar Callactica, dan vooral de nieuwe versie.
Perfect verhaal en goede acteurd.
En natuurlijk Star Trek.
Film: Star Wars
De tv serie Battlestar Callactica, dan vooral de nieuwe versie.
Geef mij de originele versie maar (alleen tegenwoordig jammer van de beeldverhouding op de tv). DVD box in huis.
Van Star Trek is volgens mij alles beschikbaar via Netflix. Ook de originele jaren '60 / '70 serie. Heel veel van teruggekeken via Netflix. Leuk om weer eens te zien. Maar ook Janeway en Picard.
@PeterG
Star Trek is te zien op Sky Showtime.
De oude en nieuwe Battlestar Galactica ook.
Beide recent gezien, de oude is inderdaad ook goed.
Ik dacht dat Netflix geen Star Trek meer had, maar zo te zien nog wel.
Een leuke mededeling! Je kijkt de zender ONS nu ook in HD!
Super, Marcia. (heb ik weer 's wat te melden op Breedbeeldweetjes )
Echt wel mooier, net als bij 192tv.
Ondertiteling is meteen scherper. Logo ook. En de (SD) opnames komen helderder over.
Mooie verbetering @Marcia van KPN . Het lijkt er bijna op dat KPN geluisterd heeft naar onze verzoeken .
Bijna @Gertjan Woudenberg .
Ik wacht nog op JOE als kerstcadeautje
Bijna @Gertjan Woudenberg .
Ik wacht nog op JOE als kerstcadeautje
Met Joe loopt KPN inderdaad hopeloos achter. En TV Oranje moet ook nog steeds naar HD opgewaardeerd worden.
Bij Ziggo is TV Oranje al jaren in HD beschikbaar.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.