Skip to main content

Glasvezel aanleg: complimenten aan de monteurs

• March 16, 2026
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Complimenten aan de monteurs van KPN die vandaag glasvezel naar binnen hebben aangelegd. Degene die het meeste werk deed (Amar?) was echt geweldig, hard gewerkt, alles keurig achtergelaten, af en toe een grapje samen met de andere (binnen)monteur Jeroen. Ze hebben mij heel blij gemaakt! Dank. Marian van Wijk

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 16, 2026

Fijn dat je zo tevreden bent.🙂

Loopt je signaal nu inmiddels ook over die glasvezel? Of moet dié omzetting nog gebeuren?

Bij mij was het een Pools bedrijf. Ook Poolse kentekens. Alleen de voorman sprak gebrekkig Engels. Mijn Pools is verder '’nogal roestig'’.

Ze waren/zijn niet in dienst van KPN de provider. Maar dit valt onder KPN Netwerk. Die huren weer aannemers in die het aanleggen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 16, 2026

En gelukkig doen we het steeds vaker wel zelf als provider monteur. Dat levert een hogere succespercentage op alsmede klanttevredenheid. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 16, 2026

@Marian van Wijk als je je community profiel invult kan een medewerker van KPN dat mooie compliment doorsturen.

Forum|alt.badge.img+1

@Peter G: ik weet het niet of mijn signaal over de glasvezel loopt, hoe kan ik daar achter komen. Monteur Jeroen zei dat alles nu geregeld was….
Monteur Amar (ik heb zijn naam niet goed verstaan) reed in een KPN bus en die Jeroen in een grijze bus. Beide hadden wel KPN jas aan. Dus of ze in dienst waren van KPN dat kan ik niet beoordelen. 

Ik zal kijken of ik mijn community profiel kan invullen…. want het zou zijn als zij mijn compimenten door zouden kunnen krijgen

Erwin van KPN
Moderator

Heel mooi om te lezen, ​@Marian van Wijk  .

Ik heb de monteurs bon gevonden maar ik kan niet direct een Amar vinden.   Ik vraag ​@Ik_Combineer  even of hij me achter de schermen wil helpen met het vinden van zijn collega. 

Het zou mooi zijn als deze complimenten ook echt even bij hem aankomen.

Ik houd je op de hoogte!

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 18, 2026

Dat zijn natuurlijk Yama en Jeroen geweest. Twee toppers uit team Zaandam.

Ik heb de contactgegevens doorgezet naar Erwin, die zal het doorsturen naar hun.