Skip to main content
Beantwoord

Graffiti verwijderen

• 18 februari 2022
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Op dit KPN gebouwtje staat er veel  graffiti. Willen jullie svp dit verwijderen?

Locatie is aan het Kraaiennestpad ter hoogte van Gooise Kant nr 51 Amsterdam.

en? 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door RBxx

Hoi @Johansplace 

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. Uitgezonderd bij grove teksten en/of aanstootgevende afbeeldingen verwacht ik dat verwijderen verder geen prioriteit heeft.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18392 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2022

Hoi @Johansplace 

Je kan dit melden bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. Uitgezonderd bij grove teksten en/of aanstootgevende afbeeldingen verwacht ik dat verwijderen verder geen prioriteit heeft.

• 0 reacties
  • 18 februari 2022

En is het weg staat er net zo snel weer nieuwe kunst op die muren, ik.zeg lekker laten zitten en wen er aan, je gaat het vanzelf waarderen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18392 reacties
  • 19 februari 2022
Doornekamp33 schreef:

En is het weg staat er net zo snel weer nieuwe kunst op die muren, ik.zeg lekker laten zitten en wen er aan, je gaat het vanzelf waarderen.

Volgens Street View stond deze kunst er al in 2018 op, dus dat zou nu wel gewend moeten zijn :grinning: