De zomer staat voor de deur! Dat betekent dat het tijd is om je vakantiebestemming te kiezen, of dat je het al hebt gekozen. Of je nu houdt van zonnebaden op een tropisch strand, cultuur snuiven in historische steden, avontuurlijk kamperen in de natuur, of een roadtrip maakt naar schilderachtige dorpen, er is voor elk type reiziger wel een perfecte bestemming.
Vakantie is de tijd van het jaar waar velen naar uitkijken. Het is een moment om te ontsnappen aan de dagelijkse routine, nieuwe energie op te doen, en/of avonturen te beleven. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, van kamperen naast de Friet van Piet in Spanje tot feestvakanties op Bali.
Op zoek naar inspiratie vragen wij ons af: wat ga jij deze zomer doen en waar?
Voor mij is een mix van avontuur, cultuur en ontspanning aan het strand te ervaren bindend. Steden als Porto en Valencia doen het bij mij erg goed aangezien ik niet langer dan 1 dag echt stil kan zitten.
Kortom, waar ga jij naartoe deze zomer en heb je nog tips? Ik ben altijd op zoek naar inspiratie en nieuwe bestemmingen. Voel je ook vrij om hier een mooie vakantiefoto te plaatsen van waar je bent (geweest)!