Skip to main content

Het grote Zomervakantie 2024 topic, wat zijn jouw plannen?

  • 19 June 2024
  • 21 reacties
  • 238 keer bekeken
Het grote Zomervakantie 2024 topic, wat zijn jouw plannen?

De zomer staat voor de deur! ☀️ Dat betekent dat het tijd is om je vakantiebestemming te kiezen, of dat je het al hebt gekozen. Of je nu houdt van zonnebaden op een tropisch strand, cultuur snuiven in historische steden, avontuurlijk kamperen in de natuur, of een roadtrip maakt naar schilderachtige dorpen, er is voor elk type reiziger wel een perfecte bestemming. 

 

Vakantie is de tijd van het jaar waar velen naar uitkijken. Het is een moment om te ontsnappen aan de dagelijkse routine, nieuwe energie op te doen, en/of avonturen te beleven. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren, van kamperen naast de Friet van Piet in Spanje tot feestvakanties op Bali. 

Op zoek naar inspiratie vragen wij ons af: wat ga jij deze zomer doen en waar?

 

 

Voor mij is een mix van avontuur, cultuur en ontspanning aan het strand te ervaren bindend. Steden als Porto en Valencia doen het bij mij erg goed aangezien ik niet langer dan 1 dag echt stil kan zitten. 

Kortom, waar ga jij naartoe deze zomer en heb je nog tips? Ik ben altijd op zoek naar inspiratie en nieuwe bestemmingen. Voel je ook vrij om hier een mooie vakantiefoto te plaatsen van waar je bent (geweest)!

 

We houden ervan om met jullie te kletsen en jullie gedachten te horen! Daarom stellen we af en toe vragen en houden we polls. Jouw input is heel waardevol voor ons en daarnaast zijn benieuwd naar jullie kijk op bepaalde dingen. 
 

Het is belangrijk om te benadrukken dat we deze vragen vooral stellen om met jullie in gesprek te gaan en om een levendige community te creëren, niet per se om namens KPN inzichten op te halen. Maar: als jullie waardevolle feedback delen waarmee we ons kunnen verbeteren, dan nemen we dat zeker mee!
 

Dus voel je alsjeblieft vrij om te reageren op onze vragen en polls. Jouw gedachten en ideeën zijn belangrijk voor ons, en we stellen je deelname enorm op prijs. 

Nog niks concreets gepland, wel gaan we binnen Nederland kamperen! Waarschijnlijk even richting Zuid-Limburg en verder wat losse dagjes weg. Bij de vorige vakantie die we ver van te voren geboekt hadden, stonden we een week lang in de regen met de tent, dus we wachten liever even af tot we zeker weten dat het lekker weer wordt 😁


We zijn op dit moment op vakantie. Eerst in Schotland geweest en vandaag ging in Engeland een lang gekoesterde wens in vervulling: een bezoek aan het zendschip van Radio Caroline, de Ross Revenge. 
 

 


Wat een toffe foto's. Lijkt me echt machtig mooi om een keer te zien. Blijft een mooi stukje geschiedenis ook.


Heel gaaf, @Noordzee! Het ziet er wel heel druk uit?! Of viel dat mee? Deze herinnering kan je voor altijd bij je houden!


Bij mij gaat er heeeeeeeeeeessl errug veel veranderen. Verschillende stallen worden afgebroken. Dit jaar of ik denk volgend jaar. 


Supergeweldige foto's @Noordzee ik mis eigenlijk als "like" optie deze...... Duszzzzzzz. 

😍

 


Nog niks concreets gepland, wel gaan we binnen Nederland kamperen! Waarschijnlijk even richting Zuid-Limburg en verder wat losse dagjes weg. Bij de vorige vakantie die we ver van te voren geboekt hadden, stonden we een week lang in de regen met de tent, dus we wachten liever even af tot we zeker weten dat het lekker weer wordt 😁


Zuid-Limburg, je zal er maar wonen 😅
 


 


Tuinesië


Wat een heerlijk plaatje! Dat nodigt uit tot een duik (of een boottochtje)!


Wat een heerlijk plaatje! Dat nodigt uit tot een duik (of een boottochtje)!

Daar mag dat niet maar even verder kan dan wel. Die terril op de achtergrond beklimmen is veel leuker 😎


Zelfs hier is het mobiele netwerk van KPN in orde. Verbonden met de natuur en met KPN 😎


Ziet er prachtig uit, Roy! Ik was begin dit jaar een weekje in CenterParcs Erperheide. Dat ligt daar niet heel ver vandaan, zie ik. Maar ik had geen idee toen dat zoiets moois zo dichtbij was. Ik geloof dat ik nog maar eens die kant op moet :D


Ziet er prachtig uit, Roy! Ik was begin dit jaar een weekje in CenterParcs Erperheide. Dat ligt daar niet heel ver vandaan, zie ik. Maar ik had geen idee toen dat zoiets moois zo dichtbij was. Ik geloof dat ik nog maar eens die kant op moet :D

Dat is ongeveer een half uurtje met de auto @Erik van KPN. Erperheide is ook leuk maar je kan dat niet vergelijken. Andere doelgroep. Nationaal Park Hoge Kempen start hier en er is heel veel te zien. De terril beklimmen is leuk, vooral de twins maar dan zou ik wel goed oefenen vooraf. De foto is vanaf de lange terril genomen en die is wat eenvoudiger. Het zwembad en de sauna zijn van topkwaliteit. Vanuit het Hoge Noorden is het zeker de moeite waard. Stuur maar een PB als je meer van dit gebied wilt weten.


Ja, is inderdaad niet te vergelijken. We hadden toen ook een bultje jonge kinderen mee. Dan is CenterParcs ideaal want het maakt niet uit in welke je bent, het werkt allemaal op dezelfde manier. Ik ben er nog wel even expliciet op uit geweest toen om in de omgeving te gaan fietsen, dat was ook zeker niet verkeerd. Maar Hoge Kempen lijkt me inderdaad meer iets voor een volwassenenvakantie.


Ja, is inderdaad niet te vergelijken. We hadden toen ook een bultje jonge kinderen mee. Dan is CenterParcs ideaal want het maakt niet uit in welke je bent, het werkt allemaal op dezelfde manier. Ik ben er nog wel even expliciet op uit geweest toen om in de omgeving te gaan fietsen, dat was ook zeker niet verkeerd. Maar Hoge Kempen lijkt me inderdaad meer iets voor een volwassenenvakantie.

Dit park wordt door Center Parcs gemanaged maar is van een Belgische investeringsmaatschappij. Een aantal dingen zijn vergelijkbaar maar voorzieningen voor kinderen zijn wel minder. Als je actief erop uit wilt en luxe kan waarderen is dit the place to be. Verder nog veel moois te zien in de omgeving. Vervelen zal je je niet en het is echt fantastisch mooi. Bijna niet te geloven dat het hier om de hoek ligt.


Wij hebben onze vakantie achter de rug. 2 weken in de buurt van Leipzig geweest. O.a. 3 dagen de stad Leipzig bezocht. 3 dagen de stad Halle. Het was goed en fijn!

Zomaar een paar foto's:

In Leipzig


In Merseburg


Wij hebben onze vakantie achter de rug. 2 weken in de buurt van Leipzig geweest. O.a. 3 dagen de stad Leipzig bezocht. 3 dagen de stad Halle. Het was goed en fijn!

Zomaar een paar foto's:

In Leipzig

Mooi die gebouwen. De moderne architectuur kan hier toch niet aan tippen. Mooi weer gehad zo te zien.


Prachtig, Katana! Ik houd van oude steden, met oude architectuur. Ik ga in mijn vakantie een weekje naar het Eiffelgebied, waarbij we ook een dagje naar Trier gaan. Ben ik nog nooit geweest, en kijk ik erg naar uit.


@MennoG78 hoe is Kreta? Staat nog op mijn lijstje, dus plaats wat foto's hier. 😎


Nou, dat was de vakantie. Ik heb veel gebruik gemaakt van mijn mobiele verbinding en multisim. Bereikbaar blijven was voor mij belangrijk en dat is gelukt. Genieten en toch bereikbaar zijn is te combineren en alles heeft perfect gewerkt. Daarom ben ik klant bij KPN. We gaan volgende maand verlengen.


Reageer