Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik aan een KPN aanvraagformulier voor street art?

• October 16, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

TRA ART Helvoirt
Nieuwkomer

Hoe kom ik aan een KPN aanvraagformulier voor street art ?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@TRA ART Helvoirt, welkom bij onze community. 

Wat leuk dat je interesse hebt om een van onze kasten met kunst mooier te maken! Ik kan hierbij helpen. 

Ik zou willen weten wat precies je bedoeling is, eventueel met een kunstenaar? Heb je ook een aantal voorbeelden van soortgelijke street art die lijkt op jij wilt bereiken? Verder wil ik ook weten op welk adres deze kast zicht bevindt en zou ik ook een foto hiervan willen ontvangen.

Dan kan ik dit hier intern voorleggen en indien het in ons straatje past kunnen we hier samen werk van maken. 

Ik hoor graag van je. 

2 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2964 reacties
  • October 16, 2025

Wat bedoel je precies? Ik heb een vermoeden dat je een lelijke uitziende KPN-kast wil stylen?

Heb je een locatie of foto van die kast?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24825 reacties
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hi ​@TRA ART Helvoirt, welkom bij onze community. 

Wat leuk dat je interesse hebt om een van onze kasten met kunst mooier te maken! Ik kan hierbij helpen. 

Ik zou willen weten wat precies je bedoeling is, eventueel met een kunstenaar? Heb je ook een aantal voorbeelden van soortgelijke street art die lijkt op jij wilt bereiken? Verder wil ik ook weten op welk adres deze kast zicht bevindt en zou ik ook een foto hiervan willen ontvangen.

Dan kan ik dit hier intern voorleggen en indien het in ons straatje past kunnen we hier samen werk van maken. 

Ik hoor graag van je. 

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic