Skip to main content
Vraag

Huisje van KPN beschilderen

• March 3, 2025
  • 7 reacties
  • 132 keer bekeken

Vanuit Stichting kapsalon is er in haarlem een ontwerp gemaakt met bewoners voor een electriciteitshuisje in de Pladellastraat van KPN.

Er is budget, de gemeente heeft het ontwerp goedgekeurd. Bij welke afdeling kunnen we hier verder mee voor toestemming?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 3, 2025

Ik ben zelf niet van KPN, en er zal vast wel een moderator reageren. Maar over wat voor huisje heb je het eigenlijk? Misschien is een streetview linkje of adres ook wel handig.

KPN levert geen stroom namelijk. 😉

Zit er een sticker of bordje op het gebouw? 

Erwin van KPN
Moderator

Vanuit Stichting kapsalon is er in haarlem een ontwerp gemaakt met bewoners voor een electriciteitshuisje in de Pladellastraat van KPN.

Er is budget, de gemeente heeft het ontwerp goedgekeurd. Bij welke afdeling kunnen we hier verder mee voor toestemming?

Wat een leuk initiatief.  Ik ben net als ​@AriënC  wel even benieuwd of jullie al wel zeker weten dat het een KPN gebouw is.

Als dat zo is kan ik jou een contractje sturen.  Dat komt er in het kort op neer dat je het ontwerp aan ons laat zien en dan kan een collega daar zijn fiat op geven. 

Ja, dat heb ik gister telefonisch bevestigd gekregen van de Popkasten afdeling, daar werd het intern weer doorgezet naar de juiste afdeling, maar dit gaat dan sneller 😀 jij kunt mijn email-adres zien toch?

Erwin van KPN
Moderator

Ja, ik heb het document zojuist gevonden. Het heet een kunst overeenkomst. Ik stuur 'm naar het e-mail adres in jouw forum profiel.

Als je antwoord zou je dan t.a.v. Erwin in de onderwerp regel willen zetten?

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • March 6, 2025

In onze regio Enschede, Hengelo e.o. zijn door een regionaal professional graffiti bedrijf er al heel wat transformatorhuisjes, fietstunnels etc. in opdracht van bedrijven en instanties van mooie graffiti beschilderingen voorzien. Er zitten echt mooie kunstwerken tussen die woonwijken toch wat meer uitstraling geven en in elk geval vele malen mooier dan het illegale gespuit en geklodder wat je normaal ziet. 

https://www.mrgraffiti.nl/

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 6, 2025

En je mede-forum bezoekers zijn ook erg nieuwsgierig mocht je het hier willen delen.

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • March 6, 2025

En je mede-forum bezoekers zijn ook erg nieuwsgierig mocht je het hier willen delen.

@Ik_Combineer Ik had moeten linken naar de portfolio van de site met talrijke graffiti creaties of was je reactie  bedoeld voor de TS ?

https://www.mrgraffiti.nl/portfolio/

Vleermuisstraat, Hengelo