Skip to main content

In Memoriam: wjb

• April 23, 2025
  • 53 reacties
  • 2577 keer bekeken
In Memoriam: wjb
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

53 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 14, 2025

@Roy74 Net zoals je schrijft ook ik was geschokt, omdat we samen naast hem zaten in de VIP room. Ik had er al eerder over geschreven. Soms is het leven zó oneerlijk en hard! Een week of wat later onze directe buurman overleden… kortom geniet van de kleine dingen om ons heen en wees lief voor elkaar! 😍

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • July 14, 2025

@Roy74 Net zoals je schrijft ook ik was geschokt, omdat we samen naast hem zaten in de VIP room. Ik had er al eerder over geschreven. Soms is het leven zó oneerlijk en hard! Een week of wat later onze directe buurman overleden… kortom geniet van de kleine dingen om ons heen en wees lief voor elkaar! 😍

Zo’n gebeurtenis drukt je inderdaad met de neus op de feiten. Minder druk maken om onzinnige dingen en tevreden zijn met wat we allemaal hebben. En inderdaad pogen aardig voor elkaar te zijn en dat is tegenwoordig toch wel nodig.

Hij zou een mooie plek verdienen op de Sail boot maar helaas gaat dat niet 😔

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • July 18, 2025

Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle mooie woorden, herinneringen en steunbetuigingen. Het is duidelijk hoeveel impact WJB had op deze community: niet alleen door zijn enorme kennis, maar vooral door zijn betrokkenheid en warme persoonlijkheid.

We sluiten dit topic nu met veel respect voor zijn nalatenschap. Het blijft uiteraard zichtbaar om terug te lezen en bij stil te staan.

Laten we zijn voorbeeld blijven volgen: behulpzaam, betrokken en altijd bereid om te delen wat je weet.

💚 WJB zal niet vergeten worden 💚