Skip to main content
Jubileum

Jubileum Kopkraker 1: Wie is wie?

• November 17, 2025
  • 9 reacties
  • 285 keer bekeken
Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het grote zoek-de-katten is achter de rug! Maar daar stopt het niet. We gaan nog even door met de jubileumspelletjes! Het eerstvolgende spel dat jullie kunnen spelen is een variant op het welbekende Wie is het?

Hoe werkt deze Kopkraker? 

Er zijn 5 afbeeldingen creatief in elkaar geknutseld voor jullie. In elke afbeelding zie je 1 of meerdere mensen die met elkaar het KPN Community team vormen! Weet jij wie hoort bij elk personage? Geef je antwoorden dan door via dit formulier.

Doe je mee? Dan maak je kans op leuke prijzen! Je kunt jouw antwoord insturen tot en met zondag 30 november.

Doe gezellig mee met deze eerste Kopkraker: Weet jij welke moderators dit zijn?

Afbeelding 1

Afbeelding 2

Afbeelding 3

Afbeelding 4

Afbeelding 5

Belangrijk:

• Deel de oplossing NIET in het topic! Zo kan iedereen lekker zelf raden!
  • De antwoorden deel je via dit formulier; Geef aan voor welke Kopkraker jij het antwoord wil insturen.
  • Zorg dat je profiel is ingevuld, zodat wij de winnaars snel blij kunnen maken met hun prijs.

Uit alle juiste antwoorden kiezen wij per kopkraker een winnaar! We maken de winnaars in de week van 1 december bekend.

Wat kan je winnen?

Wie jarig is trakteert! Daarom maak je kans op een leuke prijs als je mee doet met onze Kopkrakers. 

• Een cadeaukaart die je zelf kunt besteden bij een ruim aanbod aan (web)shops
  • Misschien een paar kleine troostprijsjes 😉
  • Let op: Bij elke Kopkraker zijn prijzen te winnen, dus je kunt gerust aan meerdere Kopkrakers meedoen
  • Bij meerdere goede antwoorden wordt een winnaar geloot

Doe mee en wie weet win jij! 

Verder puzzelen? Al onze Jubileum Kopkrakers vind je hier:

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 17, 2025

Wat grappig weer! 👍🏽 Ik zie al een hoop bekende gezichten. Ga er vanavond voor zitten. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 17, 2025

En ingestuurd. Nu jij nog ​@Roy74 😉

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 17, 2025

Hahaha, deze is wel erg leuk. In Groningen hebben ze AI ook ontdekt 😀

Een aantal kan ik zo invullen ​@Noordzee zoals ik bijvoorbeeld overduidelijk Jomanda herken 😂. En wat een boos gezicht zie ik 😀
Maar voor een aantal zal ik bronnen moeten raadplegen. Jij loopt al wat langer mee hier ​@Noordzee. Vanavond niet meer, ik ben aan de slag.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 17, 2025

En done. Ik had toch een paar twijfelgevallen 😅.

Bijzonder leuk gedaan, deze afbeeldingen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Een aantal kan ik zo invullen ​@Noordzee zoals ik bijvoorbeeld overduidelijk Jomanda herken 😂.

🤣🤣

En wat een boos gezicht zie ik 😀

Er zijn wel meer die best boos kijken! Heb hier nog over geklaagd, maar het heeft niet geholpen😅🙈

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Een aantal kan ik zo invullen ​@Noordzee zoals ik bijvoorbeeld overduidelijk Jomanda herken 😂.

🤣🤣

Er zijn wel meer die best boos kijken! Heb hier nog over geklaagd, maar het heeft niet geholpen😅🙈

ik ben allang blij dat je niet boos op me bent geworden 😅

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 18, 2025

Kopkraker 1 is ingestuurd.
Vertrouwde gezichten, een paar uitzonderingen daargelaten. Hopelijk daar goed gegokt.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 18, 2025

🤣🤣

Haha het was serieus het eerste waar ik aan dacht toen ik de eerste afbeelding zag 😅
En wat betreft het boos kijken: dat schijnt met de rollen op een afdeling te maken te hebben 😆

Voortaan boos kijken als je klaagt haha.

Nee serieus, ik vind dit echt heel origineel en leuk gedaan. Jullie zullen veel plezier gehad hebben met het maken.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 18, 2025

Kopkraker 1 is ingestuurd.
Vertrouwde gezichten, een paar uitzonderingen daargelaten. Hopelijk daar goed gegokt.

Ik had hetzelfde. Twijfels bij twee personen. Eigenlijk is het een oproep voor meer events 😎