Skip to main content

Daar zit ik dan met  KPN compleet TV , internet, mobile abonnementen, 2 x digitenne en een kado kalender. Wij zijn net met pensioen en die kadootjes van die kalender zitten allemaal ver buiten onze interesses. We hadden die kado`s ons heel anders voorgesteld, wat moet ik nu met Di-rect live concert,Digi kookboek, Weekend Fox sport of Ziggo sport totaal.1 jaar korting op koffiebonen eredivisie prijzen en Opera& Ballet?  Die 5 GB is leuk maar die komt nooit op. We zijn benieuwd naar de volgende `kado`s`

 

Ik begrijp dat uw interesses elders liggen maar dat geldt denk ik voor iedereen. Ik ben zelf 35 en (bij de meeste kado’s) ligt ook mijn interesse niet.

 

Ik denk dan zelf helaas, volgende keer misschien beter.


Nou Nou @Jan Senior azn ,

Je klinkt een beetje ondankbaar. Je noemt al een hele reeks leuke kado's op. Let wel : Het zijn kadootjes ! 

Maar goed : Wellicht hebben jullie kleinkinderen die op bezoek komen : 

 

https://www.kpn.com/beleef/films-tv/gratis-programmas-en-series-voor-kids.htm?campaignid=em:b=kpn:mk=unknown:c=11384:cd=ejc_2020_lp_01:d=01011900:st=:f1=305


Ik was te laat met aanmelden, dat live concert had ik graag meegemaakt ook al ben ik 50 plusser.😳😳

En voor de rest, zit weinig van mijn gading bij, maar hee, zijn kadootjes kost niks en leuk dat ze er anderen wel blij mee kunnen maken, hoeft niet altijd voor ikke te zijn, gun het anderen net zo graag, maakt mij weer blij en dat is een kadootje op zich.😉😉😉


Het zijn kadootjes,

Van de drie reacties, staan er 2 ook al niet te springen M85 en D33. Ik ben ondankbaar, het zijn maar kadootjes. leuk of niet. Kleinkinderen, 4 zijn het er, tussen 3 en 6 jaar oud, uit 2 gezinnen. Ze komen niet vaak op bezoek, wonen wat verder weg, dus voor de TV zitten is geen optie.  Het voor lief nemen en/of een ander gunnen, dat zijn wel de betere antwoorden.  Maar goed, ik stuur Noordzee wel een pakje sigaretten, het is per slot van rekening een kadootje.

 


Ik denk steeds aan wat mijn vader altijd zei, niet zeuren het is een kado, je lijkt wel een oude zeurende bejaarde, vergeet ik nooit meer.🤭🤭😰😰🥰


Het zijn kadootjes,  Maar goed, ik stuur Noordzee wel een pakje sigaretten, het is per slot van rekening een kadootje.

 

Doe maar geen sigaretten, maar wat anders. Mijn adres: 

https://voedselbank-groningen.nl/food-en-non-food-doneren/

 


Jammer dat de eindejaarscadeaus niet in de smaak zijn gevallen.  Wellicht zit er volgend jaar meer bij van dat jouw goedkeuring kan dragen. In ieder geval een fijne jaarwisseling gewenst. 


misschien kan KPN volgend jaar een jerrycan azijn als cadeau erbij doen….

 

ben jij ook weer in je nopjes.


Een cadeau krijg je als gebaar.en volgens mij is er een gezegde iets over een paard en niet in de mond kijken.

fijne jaarwisseling


Tja, @Jan Senior azn , ik heb me ook niet "gelaafd” aan al die "cadeautjes”. Die 5 GB is bij ons ook ongebruikt weer verdwenen. Maar je mag een gegeven paard nu eenmaal niet in de mond kijken … Ik verheug me op m'n pensioen (in de loop van dit jaar).