Skip to main content

Voor alle forum mensen en kpn medewerkers een fijne kerstdagen en een gezond Nieuwjaar 2025. Kerstdagen Voor mijn helaas minder in verband overleden vrouw Hetty dit jaar. 

@cornelis48 Dank voor uw wensen. Uiteraard hetzelfde van deze kant gewenst. Heel veel sterkte in deze donkere dagen, waarbij het verlies van een dierbare extra hard binnenkomt. 🕯️

Altijd moeilijk het eerste jaar na zo'n verlies. Elke eerste bijzondere dag…

Maar maak er toch een mooie tijd van. Net als het met Hetty was. De mooiste manier om Hetty te eren lijkt mij. Toi, toi, toi.

Dank je ​@cornelis48  en veel sterkte gewenst met het verlies van je vrouw.

Het is dit jaar niet makkelijk voor je geweest, ik hoop dat je een klein stukje van je verdriet in 2024 mag laten. Daarom wens ik je ook fijne kerstdagen en een gezond 2025, Cor!🎄

Dank je wel, ​@cornelis48. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is om deze dagen, die juist draaien om samenzijn, zonder Hetty te moeten beleven. Ik hoop dat je alsnog fijne dagen hebt met anderen die je na staan. 

Dank je ​@cornelis48. Ik snap volkomen dat dit dan even een moeilijke periode voor je is. Ik wens je fijne kerstdagen en een voorspoedig 2025 Cor! 

Dank je wel ​@cornelis48

Ik wens je veel sterkte Cor en hoop dat je alsnog fijne kerstdagen en een voorspoedig 2025 hebt.

Logisch dat het voor jou een extra zware periode is na het verlies van jouw vrouw. Hopelijk kun je toch een beetje genieten van de Feestdagen, Weet dat je altijd welkom bent hier! Ook in 2025! 

Het was een heel vervelend jaar voor jou ​@cornelis48. Maar ik wens jou het beste voor 2025!   

Reageer