Skip to main content

Kon er geen andere supermarkt samenwerking gekozen worden voor WK?

• May 30, 2026
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

WK voetbal kon er nou echt niet eens een andere supermarkt voor samenwerking gekozen worden dan die veel te dure blauwe of gele oplichters?
Houd liever rekening met de portemonnee van mensen in deze tijd met toch al steeds stijgende inflatie.

Gele tot 2 jaar (of was het 3 jaar?, mischien ben ik nu even door de war met een andere rechtzaak, wellicht die van een rapper?) gevangennis straf veroordeelde geldwitwasser.
Ze hebben de bovendien C1000, Emte, Super de boer, Konmar, Edah en vele anderen verwoest.
Oja recent ook nog Hema kapot gemaakt waarschijnlijk met witgewassen geld.

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 31, 2026

Jumbo komen wij veel en daar zijn wij best tevreden over.

AH komen wij zelden.

En het zijn gewoon bedrijven die geld moeten verdienen.

Ik zie geen problemen.😉

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@adam88 Ik heb je laatste bericht verwijderd. We hebben hier huisregels dus hierbij het verzoek om je daaraan te houden. Bij deze een waarschuwing, bij een volgende overtreding van de huisregels volgt een tijdelijke ban. 

Vraag je ook af of dit wel een topic is voor deze community. Dit is de community van KPN de internetprovider, wij hebben erg weinig te maken met supermarktketens e.d. 
Wellicht is er een andere community waar je dit beter kwijt kunt. Reddit wellicht? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 31, 2026

Welke huisregel(s) worden overtreden?

Op Totaal TV staat anders wel bericht dat KPN samenwerking heeft met blauwe supermarkt, dus hoezo niks met elkaar te maken? En was het niet ook KPN die als een optie kadobon gaf bij een abonnement voor boodschappen?

PS. Wat is er in de OP veranderd? Volgens mij is het bericht nog steeds hetzelfde dan toen ik het schreef.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

We houden niet van…

• Beledigen, schelden, grof taalgebruik en uitlatingen die op een andere manier de fatsoensnormen overschrijden of aanzetten tot polarisatie.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 31, 2026

Nou van mij mag er dan een slotje op, ik wil niks positiefs of verdedigingen horen over die 2 opl.. eh bedrijven.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

👍🏻