Ik ben druk op de energierekening aan het bezuinigen, maar ik geloof dat ik toch maar eens de kachel aan moet zetten….
Ik ben druk op de energierekening aan het bezuinigen, maar ik geloof dat ik toch maar eens de kachel aan moet zetten….
Wel koud inderdaad..Maar het is erger geweest.Die kerstboom is volgens mij van plastic hoor (lol).
Airco uitzetten ???
Airco uitzetten ???
♀️
-
wat is dat nou weer voor een opmerking?
Heb je überhaupt gelezen dat
Tuurlijk wel.Maar dat zijn bijna alle topics van
Tuurlijk wel.Maar dat zijn bijna alle topics van
Ach het loopt allemaal raar op deze aardkloot, volgens mij worden we langzamerhand corona-moe.
Ach het loopt allemaal raar op deze aardkloot, volgens mij worden zo langzamerhand corona-moe.
Pfff…..Jazeker.Ik dacht net ook:Mijn god niet weer een lockdown hé?
Ach het loopt allemaal raar op deze aardkloot, volgens mij worden zo langzamerhand corona-moe.
Pfff…..Jazeker.Ik dacht net ook:Mijn god niet weer een lockdown hé?
Helaas wel!
Ik krijg de melding:je hebt nog geen toegang tot deze pagina.
Voor een paar euro kan ik voor jullie een paar pillen C8H9NO2 regelen. Stuur me een PB en hou het voor jezelf.
Voor een paar euro kan ik voor jullie een paar pillen C8H9NO2 regelen. Stuur me een PB en hou het voor jezelf.
Doe maar 20x100, moet lukken Voor €2 houd ik het voor mezelf
En ik heb nog
methylfenidaat voor de echte liefhebbers, maar ja ik hou lekker alles zelf.
Ik krijg de melding:je hebt nog geen toegang tot deze pagina.
Foutje van mij, ik heb de link weer weggehaald. Die werkt niet.
Als er nog behoefte is voor een kilo 1701 9910 laat maar weten
pilletje nodig???
Nou
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.