Skip to main content

beste medewerker, 

In het verleden huurde het Afrika Museum de bubker in Berg en Dal van KPN. Per 1 januari 2025 komt het Afrika Museum weer in eiegn handen en wij begrepen van de huidige huurder het Wereldmuseum dat de bunker niet langer gehuurd wordt en deze locatie niet meer beschikbaar is. Is dat juist?

met vriendelijke groet, 

Carel Verdonschot Projectleider  werkgroep "Toekomst Afrika Museum" 

Hallo @CarelV 

Heb je geen contactgegevens van de verhuurder meer uit de tijd dat het museum het zelf huurde?
Je zou het ook aan de huidige huurder kunnen vragen, die moet toch over de meest recente contactgegevens beschikken.

Dit forum is alleen voor de internet provider KPN, ik denk dat je bij KPN Vastgoed moet zijn.
Helaas zijn die gegevens niet te vinden (of heel goed verstopt) op de KPN website.

Op internet is alleen dit te vinden:

KPN Vastgoed & Facilities Diensten B.V.
Stationsplein 19, 3818 LE Amersfoort, Netherlands
+31 33 460 0100

Als dat nummer niet werkt dan kan je beter contact opnemen met het KPN hoofdkantoor: https://www.overons.kpn/nl/contact.
Een medewerker daar zou je dan in contact moeten kunnen brengen met KPN Vastgoed of een andere afdeling die over verhuur gaat. 

Hallo @CarelV ,

Je kunt bellen met KPN Infra, dat is de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150.

dank je

Ik ben erg benieuwd of je al een antwoord op jouw vraag hebt gekregen, @CarelV

Hallo @CarelV ,

Je kunt bellen met KPN Infra, dat is de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150.

dank je

@CarelV 

En wat zeiden ze bij 0800-0150? Is de bunker in 2025 nog beschikbaar? 

Men kon geen duidelijkheid geven. Het gaat over. 

Hallo @CarelV ,

dank je

@CarelV

En wat zeiden ze bij 0800-0150? Is de bunker in 2025 nog beschikbaar? 

0800-0150 gaat over onze technische gebouwen. In berg en dal heeft het wereldmuseum gezeten op de Postweg 6 en KPN heeft op dat adres geen technisch gebouw zitten. Eventuele bunker (?) Zullen ze dus niks vanaf weten.

Men kon geen duidelijkheid geven. Het gaat over. 

Ik wil graag intern de vraag voor je uitzetten @CarelV. Ik beloof niks, behalve mijn best voor je te doen.

Wil jij in jouw profiel jouw contact telefoonnummer en e-mailadres noteren en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Reageer